eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej › Re: Drogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej
  • Data: 2020-01-23 08:54:10
    Temat: Re: Drogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 22 Jan 2020 10:33:19 +0100, T.

    > Drugiego wkurwa dostałem, jak coś się zacięło przy wtyczce - nie dała
    > się odłączyć od samochodu - zaciął się zaczep we wtyczce (jakby nie
    > mogli zrobić wtyczki bez blokady).

    No nie mogli, żebyś się nie zdziwił jak zostawiłeś auto na ładowaniu a po
    powrocie się okazało że 5 minut później jakiś żartowniś Ci auto odłączył i
    gucia masz a nie prąd.

    Czyli po prostu dostałeś zdezelowanego i niezatankowanego szrota...

    > Na plus dodam, że to auto było z pompą ciepła i klima działała bardzo
    > wydajnie niewiele zmniejszając zasięg (w praktyce to auto miało ok. 190 km).

    Chciałem nieśmiało zauważyć, że każda "klima" jest pompą ciepła. :P

    > Co do zdalnego nagrzewania - w tej renówce nic takiego nie było.

    Może takie paździochy dostawcze nie mają... :>
    Albo po prostu nie zaciągłeś apki na smarka? ;P

    > Jestem obecnie na etapie czekania na zamówione auto
    > i sobie ogrzewanie postojowe zrobię. [ciach]

    Znaczy jak to uruchomisz stojąc pod sklepem czy gdziekolwiek indziej? Nawet
    jeśli to podziała na akumulatorze, to zajedziesz go w parę dni. Wiem co
    mówię, bo 3 akumulatory, oryginalnym webastem co działa przecież głównie na
    paliwo, zajechałem. No i co z chłodzeniem, skoro się silimy na porównanie
    użyteczności spaliniaka vs EV?

    Swoją drogą ja się tu produkuję, a tym czasem Jason z EE wypuścił film w
    którym mówi o tym wszystkim o czym i ja tutaj pisałem (w tym porównuje na
    koniec ceny ICE vs EV uwzględniając ich PARAMETRY i spaliniak ZAWSZE
    wychodzi ZNACZNIE drożej):

    https://www.youtube.com/watch?v=cXkRcuwoIm4&

    --
    Pozdor