eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej › Re: Drogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej
  • Data: 2020-01-22 21:04:04
    Temat: Re: Drogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2020 o 20:25, T. pisze:

    > Wspomniałem, że to było kiedyś.

    No ale teraz jest teraz i rozmawiamy o wyższości bądź nie elektryków nad
    spalinkami i KM;) Obecnie KM jest naprawdę w wielu przypadkach
    zaskakująco dobrym rozwiązaniem.

    > wspólnego biletu na KM. A zakładki na przesiadkę w granicach 1 minuty to
    > absurd - rano są większe korki, autobusy pospóźniane.

    Dwóch. No i jak wszystkie poopóźniane, to nie ma problemu - te ndrugi
    też się spóźni. Sprawdziłem - jeźdzą co 6 minut więc tragedii nie ma.

    > Popatrz na mapę
    > Targeo z aktywnym ruchem o tej porze. Jeden korek był przed autostradą
    > od praktycznie Bronisz, drugi korek - od Lazurowej do Powstańców Śląski,
    > trzeci - na Dźwigowej, kolejne na Łopuszańskiej i Marynarskiej. Więc
    > praktycznie do każdego wskazanego środka komunikacji dołóż jazdę
    > następnym kursem. Dochodzi po ok. 10 minut x 2, więc mniej więcej na
    > tyle, ile wspomniałem.

    No tak jak piszę - 45 minut, poniżej tego raczej nie zejdziesz w
    szczycie. No i jak napisałem - zaparkować trzeba.

    > No i ten rozkład jazdy nie był zwykle
    > dotrzymywany...

    No właśnie zaskakująco punktualna jest ostatnio nasza komunikacja.

    Albo coś się na esce zesrało.

    --
    Shrek