  • Data: 2014-09-08 14:00:12
    Temat: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Od: "Zenowik6" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:lujua9$tma$1@node1.news.atman.pl...

    > mają czekać bo przepisy tak stanowią. Nie nam dyskutować czy są mądre,
    > głupie czy jakiekolwiek inne.

    Więc nie dyskutuj tylko przestrzegaj art. 3 ust. 1 PoRD
    i przepuszczaj jeżeli to ułatwi ruch.

    > to tym bardziej, "płynne zatrzymanie" wstrzymuje ruch i go utrudnia tym co
    > mają prawo jechać.

    W art.3 ust. 1 nie jest napisane o tych co mają prawo. Tam jest napisane
    o działaniu ułatwiającym ruch (większości, nie tylko tym co mają
    prawo). Dokładnie to tam pisze o zaniechaniu.

    > Robisz z siebie policjanta, który decyduje co jest lepsze dla innych.

    Ale jesteś oporny na wiedzę. Nic nie rozumiesz o czym mówi art. 3 ust. 1.
    Trudno, tacy też są na drodze.

    > Ja jadąc za tobą nie chcę takiego kierowcy przed sobą bo jest
    > nieobliczalny.

    Napisz na czym polega ta nieobliczalność. Używaj słów ktrórych
    znaczenie rozumiesz.

    > Nie ty decydujesz kto jedzie tylko przepisy.

    I właśnie art. 3 ust. 1 pozwala mi decydować, jak mam jechać aby nie
    utrudniać ruchu (większości).

    > 1. łamiesz prawo, stawiasz się w roli osoby mającej uprawnienia i wiedzę
    > do kierowania ruchem

    Bzdura. Używaj słów których znaczenie rozumiesz.
    Najpierw sprawdź co to znaczy "kierowanie ruchem" wg PoRD.

    > 2. stwarzasz zagrożenie postępując odmiennie od oczekiwań kierowców co
    > może doprowadzić do kolizji

    Bzdura. Używaj słów których znaczenie rozumiesz i uzasadniaj.
    Wymień zagrożenia.
    "Odmienne oczekiwania" mogą być tylko u kierowców którzy
    nie mają pojęcia o art. 3 ust. 1 lub mają to w d....

    > 3. zabierasz prawo do jazdy tym co je posiadają

    Art. 3 ust. 1 jest po to aby większość mogła jechać, a nie tylko ci
    co mają prawo.

    > z mojego punktu widzenia jadąc główną denerwuję się, że mają prawo nie
    > mogę z niego korzystać.

    Już ktoś tu napisał : "Weź Nervosol".

    > A czemu mam takie podejście ? Bo stojąc jako pierwszy na podporządkowanej
    > nie mam nigdy problemu z tym aby włączyć się do ruchu.

    Ja też nie mam problemu i prawie wszystkie światła bym polikwidował.
    Ale są jeszcze inni którzy mają problem będąc na podporządkowanej.
    Sam mogę mieć problem jak bardziej się zestarzeję.

    > zabawne, czy uważasz, że na siłę blokując ruch tym co mają do tego prawo
    > rozwiążesz problem korków ???

    Nie, korków nie zlikwiduję, ale chociaż trochę zaoszczędzę czasu większości.
    Nadal nie rozumiesz art. 3 ust. 1. Tu nie ma nic "na siłę". Tu wymaga się
    od kierowcy rozsądnej oceny sytuacji.