eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowychRe: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.s201pc206.mmj.pl!not-for-mail
    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
    Date: Mon, 21 Mar 2022 01:59:57 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Message-ID: <t18imj$oce$1@news.icm.edu.pl>
    References: <t10glv$u56$1@news.icm.edu.pl>
    <oww6bt8zdkym$.1bzvjj6jmw0oi.dlg@40tude.net>
    <623420f1$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <t11lfd$5sq$1@news.icm.edu.pl>
    <zu76zcb9a47a$.14pb7h2z2tt6s$.dlg@40tude.net>
    <t12fah$c1c$1@news.icm.edu.pl>
    <6234c1dd$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <t12jaa$j32$1@news.icm.edu.pl>
    <6234e12a$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    <t1381d$99n$1@news.icm.edu.pl>
    <6235842e$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <t15pp2$gb4$1@news.icm.edu.pl>
    <6236dde3$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <t17ncr$usd$1@news.icm.edu.pl>
    <6237641b$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 21 Mar 2022 01:00:03 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="s201pc206.mmj.pl:89.174.201.206";
    logging-data="24974"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.7.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <6237641b$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2702386
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20.03.2022 o 18:27, Shrek pisze:
    > W dniu 20.03.2022 o 18:13, ii pisze:
    >
    >>> Dalej 10 razy mniej niż pół megawata. Zresztą te stacje dużej mocy to
    >>> jak jest jedna ładowarka z kilku w użyciu. Więc w praktyce te 50kW to
    >>> wynika tylko z tego, że elektryki stanowią margines. Ale niech ci
    >>> będzie 50kW - do dalej dwie godziny - jeśli to jest dwa razy dłużej
    >>> niż tankowanie spalinki, to sam rozumiesz, że ...
    >>
    >> Jakie 500kW. Przykład był dla 100kW, że pół godziny.
    >
    > Na 50kW nie przejedzisz 400km, a o tym gadaliśmy. No i proces ładowania
    > też ma swoją sprawność, więc powyżej godziny.
    >
    > Z grubsza - jadąc 110km/h żeby przejechać 100km potrzebujesz 20kWh czyli
    > przy ładowarce 50kW jakiś 20 minut + płatności . Czyli jakieś czyli w
    > półtorej godziny przejdziesz 110km po autostradzie, co odpowiada
    > średniej prędkości 72 km/h (zakładając że akurat będzie wolna). Ja w tym
    > czasie spalinką wyciągam bez większych problemów na niezajebanej
    > autostradzie średnia 130.
    >
    >

    A ja na odcinku, którym jadę 250 wyciągam średnią 250. Tylko jakoś nigdy
    mi się nigdy nie pokazało na kompie w samochodzie nawet 100.

    No tak, 50kW to ciągle za mało na ładowanie w pół godziny, ale obiad się
    je godzinę a stacje ładowania są mocniejsze. Poza tym nie jesteśmy w
    Niemczech, że jak za miastem wyjedziemy na autostradę to zjedziemy z
    niej dopiero u celu. Większość tych tras ma jednak tylko część dróg
    szybkiego ruchu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: