eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowychRe: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
  • Data: 2022-03-22 03:40:16
    Temat: Re: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-03-2022 o 12:58, J.F pisze:

    > Nie filmuje, ale zamierzam - zeby zweryfikowac czas.
    > I na co idzie :-)

    > To po dobrym obiedzie chce sie spac :-)

    > No :-)

    > Nie bede przeciez wyjezdzal baterii do zera, zeby nie utknac gdzies na
    > autostradzie. I nie bede ladowal do pelna, bo to za dlugo trwa.
    > Do 80%.
    > Czyli zostaje jakies 70-75% zasiegu.
    >
    > To jaki zasieg mial miec ten samochod? Ile zostaje w praktyce?

    Ja wczoraj zrobiłem 300 km (prawie jednym ciągiem, w każdym razie bez
    ładowania po drodze), zostało zasięgu na 100 km......
    Normalna jazda, tyle że zwykłymi drogami.

    > Zalezy gdzie sie mieszka.
    > Ze Swinoujscia do Ustrzyk gornych jest 1030km :-)

    Tak - każdy hejter codziennie takie trasy wali.....

    > 130km w jedna strone, 130 w druga, pol dnia na ładowanie ... ale
    > gniazdka nie ma.

    Gdzie nie ma?
    Bo moje auto akurat ładuje się w pensjonacie....
    Za friko w dodatku.

    > Wiec szukamy samochodu, ktore te 260km przejedzie z bez napinki ...
    > z rezerwą na ogrzewanie, na degradacje baterii ... 400km powinno
    > wystarczyc.

    Dokładnie.

    Sypialne jeżdżą.
    Korzystałem w zeszłym roku.

    > Pod warunkiem ze masz taki, co 400 przejedzie, a nie np 350.
    > Pod warunkiem, ze sie bateria nie zdegraduje do 300.
    > Pod warunkiem ze nie zima lub lato.

    Lato nie przeszkadza.