    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Kosu <K...@n...com>
    Subject: Re: Dobry zasilacz
    Date: 09 Apr 2013 19:18:08 GMT

    On 2013-04-09, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:
    > audiofile nie rozumieją... audiofilia to rodzaj religii... a tam nie
    > działają prawa fizyki.

    To jest naprawdę zadziwiające, że tak wielu jest tego typu wyznawców
    w internecie. I to niemal zawsze na grupach okołokomputerowych.
    Widziałem ich dziesiątki, a kilku znam osobiście, więc wyrobiłem sobie
    jakieś zdanie co do przyczyn i przebiegu choroby :).

    Wiem, że rozumienie fizyki w społeczeństwie jest śladowe, więc tego
    akurat nie wymagam. Za to jestem zdziwiony brakiem intuicji co do
    mocy, bo dziwne tu rzeczy zostały napisane. No chyba że kolega
    Marek jest potężnie głuchy i rzeczywiście mieszkając na odludziu
    słucha sobie tej swojej opery przy setkach W.

    pozdrawiam,
    Kosu