  • Data: 2013-04-13 20:49:30
    Temat: Re: Dobry zasilacz
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-05 13:34, GAD Zombie pisze:
    > Witam
    >
    > Czy ktos uzywal moze zasilacza takiego, jak ten:
    > Chieftec Smart GPS-400A8 400W 80+
    > ?
    >
    > Wyczytalem na grupie, ze Chieftec'i sa dobre. Potrzebuje cos o
    > niewygorowanej mocy, 400W na pewno starczy. Ale wazne dla mnie jest,
    > zeby byl pewny i cichy.
    > Ew moze sa jakies inne dobre w cene do 200zl?

    Idac troche za radami z grupy namierzylem sobie taki model zasilacza:

    be quiet! Pure Power L7 430W

    np jest tu:
    http://www.karen.pl/product/82876/Sprzet_komputerowy
    _/Podzespoly/be_quiet_zasilacz_Pure_Power_L7_430W.ht
    ml

    Wydaje sie, ze spelni moje wymagania. Ale zaczalem sie zastanawiac, czy
    w kwestii kabli i wtyczek nic sie w ostatnich latach nie zmienilo? Bo
    moj sprzet tez najswiezszy juz nie jest i zaczalem sie zastanawiac czy
    na pewno wszystko bez problemow podepne tym zasilaczem.

    To, co mam w srodku wyglada tak:
    Gigabyte M55S-S3
    AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3600+
    GeForce 8600 GT