  • Data: 2013-04-14 20:44:39
    Temat: Re: Dobry zasilacz
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > No dobra - spróbuję wyjaśnić. :-D Tylko nie mów, że nie odróżniasz
    > brzmienia muzyki słuchanej w studio lub na jamniku z hipermarketu bo
    > jeśli tak, to niepotrzebnie w dyskusję się wdaję :-)

    he he... mam dość dobry słuch:)

    Wszystko co wtedy można
    > powiedzieć o muzyce, to że "gra". Niestety od czasu kiedy budowa
    > kolumn stała się domeną przemysłu meblarskiego skończyła się jakość
    > brzmienia. Stare Altusy z plastikowymi gwizdkami lepiej grają niż
    > niejedna droga kolumna.

    mam stare polskie kolumny... i trzeba powiedzieć zę brzmią sporo lepiej od
    kilku innych głosników które słuchałem (sporo droższych od nich).

    prawda jest taka że to co teraz się sprzedaje jako kolumny do tzw kina
    domowego to jest ostatnie badziewie.

    Jak sie powiesi duże solidne głosniki z solidnymi dużymi niskotonowcami to
    nie trzeba żadnych gównianych Subwooferów.

    Swoją drogą nie potrafię zrozumieć pędu ludzi do robienia sobie kina
    domowego. Świadomie zostałem przy normalnej stereofonii. Dodam jeszcze, że
    nie mogę zrozumiec jak można oglądać TV z dzwiękiem emitowanym przez to co
    jest wbudowane w TV, a mam dość wypasioną plazmę. Dzwięk jednak z jej
    głosników jest koszmarem.

    pozdro i bez urazy :) skoro nie jesteś audiofilem to OK ;-)