  • Data: 2020-04-21 20:42:19
    Temat: Re: Dobry i tani akku 7Ah/12V
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
    .
    >Chyba siem zdecydowaem na EUROPOWER EV 9-12, które mają być zajebiste
    >do UPS. Drogawo, bo w okolicach 135 zł no ale może mi to kiedyś
    >uratuje dupę (czyli PC) w jakiejś sytuacji awaryjnej.

    >YUASA NPW45-12 jest ciut tańszy (125 zł), ale też i nieco gorszy w
    >cyferkach. Ważą tyle samo (2.7kg). Ale nie będę sępił tych 10 zł.

    Tak podrozalo ?

    https://www.ceneo.pl/Obudowa_i_zasilanie;szukaj-7ah;
    0112-0.htm

    Vipow by nie bral, nawet za 40 zl.

    A taki xtreme ? Drogie to (73 zl) czy tanie (47)
    https://www.morele.net/xtreme-akumulator-zelowy-12v-
    7-2ah-82-319-814737/
    https://www.net-s.pl/produkt/xtreme-akumulator-zelow
    y-12v-72ah-576967;20-c-10

    CSB 70zl, europower 93 ... no, moze i faktycznie nie warto oszczedzac
    choc, EP to juz jakas marka..

    Ale te akumulatory dosc odporne ..

    J.