  • Data: 2020-04-23 14:56:15
    Temat: Re: Dobry i tani akku 7Ah/12V
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Apr 2020 00:10:41 +0200, heby wrote:

    > Cześć.
    >
    > Potrzebuje akku do UPSa. Mam złe doświadczenia z tanimi akku za 30pare
    > zł z allegro, 7Ah/12V. Są zdecydowanie za lekkie. Pomiary wskazują że
    > maja około 4Ah i faktycznie ważą gdzies 0.7 porządnego akku.
    >
    > Czy ktoś mógłby mi polecić jakiś akku dostępny online, najlepiej na
    > allegro, posiadający naprawdę pojemność 7Ah i rozsądną cenę? Jest ich
    > tyle że cięzko zgadnąć gdzie jest magiczna granica między podróbkami a
    > faktycznymi pojemnosciami a nie chce znowu przepłacać za hiper super
> [...]

    W 2012, w kwietniu kupiłem dwa aku:
    AKUMULATOR ŻELOWY 12V 7Ah 7 AH 12V HYPE BATTERIES

    Siedzą w UPSie używanym codziennie od 8 lat, ostatnio w ciągu roku miałem z
    15 lub więcej braków w dostawie prądu i ups nie zawiódł ani razu, a komp
    dość żarłoczny, podkręcone i7 + 5 HDD + wielki monitor.

    Nie wiem czy te aku to marka czy nie marka, po prostu wybrałem takie wtedy
    i nie żałuję.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka