  • Data: 2020-04-22 11:22:13
    Temat: Re: Dobry i tani akku 7Ah/12V
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-22 o 00:27, sundayman pisze:

    > U mnie stoi na stole, żaden wentylator się w nim nie włącza nawet. Więc
    > to raczej starość po prostu...

    Od czasu do czasu podjeżdżam do chłopaków z Fideltronika w Warszawie.
    Wydaje mi się, że swego czasu spośród zakupionych u nich akumulatorów
    jeden okazał się trefny. Chyba coś wtedy Robert wspominał o kłopotach
    dostawcy czy producenta. To jeszcze, jak byli na starym miejscu.

    Ewentualnie UPS mógł długo stać rozładowany, aż się cela zasiarczyła.

    U siebie w domu mam dwa Aresy 1600, pierwsze akumulatory wytrzymały co
    najmniej 6 lat. Jeden jest jeszcze w starej obudowie, z łamaną przednią
    ścianką. Ma teraz dopiero drugi pakie baterii.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam