    From: dddddd <d...@k...oplk>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do wszystkich zapier... do przemy?lenia i zastosowania :)
    Date: Thu, 16 Aug 2012 07:56:23 +0200

    .

> [...]
    > Taka wredna wlasciwosc ... matematyki.
    >
    > Ale to nie powod zeby jechac wolno ... no chyba zeby przeliczyc czas na
    > tankowanie :-)

    > Bo ja wiem ... daj mi odpowiedni samochod, w miare pusta autostrade (na
    > pelnej to i tak bedzie 120 lub wolniej), zaslon predkosciomierz ... i
    > wskazowka sama sie na 170 ustawi.
    > Niestety polskie autostrady sa za krotkie zeby sie wypowiedziec o
    > zmeczeniu po 1000 km uwazaniu na zajezdzajace tiry - ale w Niemczech to
    > oni uwazaja zeby nie zajechac (ale czujnym trzeba byc).
    >
    > Co do polskich drog - stare juz porownanie szczecin-wroclaw
    -drogi,artykul.html

    > Tu szybka jazda okazala sie wyjatkowo nieoplacalna, ale trzeba wziac pod
    > uwage ze to jednak sporo dalej.

    test nierealny bo według prędkości dozwolonych i z przymusowym postojem :)
    z jednej strony przez Polskę poleci na trasie szybciej niż 90, z drugiej
    - na A18/A4 też da się podgonić zamiast przepisowych 110 lecieć.
    Pomysł testu do dupy - bo kto na co dzień jak nie ma ograniczenia wciska
    gaz do dech i w ostatniej chwili hamuje żeby jak największą średnią
    wyrobić (wnioskuję to po czarnych hamulcach jadącego przez DE).
    Już na samej jeździe A18/A4 można by zaoszczędzić ponad pół godziny,
    pomijając fakt że po autostradzie to raczej mniej zmęczony będziesz i
    może nie będziesz musiał się zatrzymywać, szczególnie na 45 minut

    > I prawde mowiac to zawsze pomysl przez Niemcy na tej trasie wydawal mi
    > sie podejrzany.

    no ponoć teraz przez Zieloną Górę nie jest źle, tak że chyba jednak
    lepiej jechać nie przekraczając granicy, szczególnie że różnica w
    odległości jest spora

    Lukasz