-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Date: Sat, 3 Dec 2011 15:59:12 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <jbdh0g$tc3$2@node2.news.atman.pl>
References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl> <jb8pnr$jdv$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@4...net>
<1...@p...pl> <jbb2r4$hi9$1@inews.gazeta.pl>
<9...@p...pl>
<1...@4...net>
<4...@p...pl>
<18r4440l6anuy$.ck59sfmd9lyt.dlg@40tude.net>
<7...@p...pl>
<1...@l...institute.com>
<jbdgv2$tc3$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 178.181.21.194.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1322927952 30083 178.181.21.194 (3 Dec 2011 15:59:12
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Dec 2011 15:59:12 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418169
[ ukryj nagłówki ]On 2011-12-03, AZ <a...@g...com> wrote:
>>
>> Całość jest prawie idealnie zgodna z wielokrotnie przytaczanym tutaj
>> programem: http://www.youtube.com/watch?v=-sMx9efVw6Y
>> Z pałowania na maksa cieszą się tylko pompiarze i fiskus, różnica w czasie
>> dotarcia na miejsce zamyka się w kwadransie na odcinku 500-600 km.
>> Co też niekoniecznie znaczy, że na tysiącu będzie to już pół godziny, bo
>> może być mniej. Szybka jazda męczy wielokrotnie szybciej.
>>
>> Oczywiście szybcy, wściekli i bezpieczni twierdzą co innego. Bo jak już
>> przstają być bezpieczni to zazwyczaj przestają twierdzić. Cokolwiek.
>>
> Czy gdzies po trasie wystepuje teleportacja albo zakrzywienie
> czasoprzestrzeni?
>
A no i pomysl czy nie obnizyc predkosci do 90 km/h, zrobi sie z tego
jeszcze kwadrans wiecej a ile oszczednosci...
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.11 17:52 Waldek Godel
- 03.12.11 18:55 Tomasz Finke
- 03.12.11 20:23 AZ
- 03.12.11 20:25 Waldek Godel
- 03.12.11 20:32 AZ
- 03.12.11 20:38 Waldek Godel
- 03.12.11 20:54 AZ
- 03.12.11 20:57 RoMan Mandziejewicz
- 03.12.11 20:59 Waldek Godel
- 03.12.11 21:00 Axel
- 03.12.11 21:03 AZ
- 03.12.11 21:05 Waldek Godel
- 03.12.11 21:08 AZ
- 03.12.11 21:10 Waldek Godel
- 03.12.11 21:12 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=