    From: Trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Do Trybuna o RAMnych gigabajtach RN9p
    Date: Wed, 23 Aug 2023 16:43:36 +0200

    > Wg mnie wg mnie jedna chwała: ultraoszczędny, zwykły, wysilony...
    >
    > Jednym pacnięciem przechodzi się u mnie na ultraoszczędny (czy podobnie
    > nazwany) i jednym, lecz innym -- powraca do zwykłego. Podobnie jednym
    > pacnięciem przechodzi się u mnie na jakiś wysilony, by tym samym
    > pacnięciem wrócić do normy...
    >
    > Powrót z ultraoszczędnego jest bolesny...
    >
    > Im więcej mam apek -- tym większe trudności z rejestracją rozmów itp...

    A jak wyglądają efekty tych trybów, - przetestowałeś już je na tyle aby
    mieć obraz - warto w ogóle je włączać czy to zwyczajna ściema?

    > -=-
    >
    > BTW -- to owa rejestracja rozmów psuje komunikację z dousznymi
    > słuchawkami; najwyraźniej nie psuje komunikacji z NAusznymi
    > słuchawkami...
    >
    > Nadal testuję...
    >
    > -=-
    Masz fabryczną funkcje nagrywania rozmów czy używasz jakichś programów
    firm trzecich?

    > Telefony gwałtowanie tanieją -- w Polsce i poza Polską...
    > W Polsce tanieje też drukarkowy papier A4 i toaletowy...
    > USD do PLN zszedł do stanu sprzed Specjalnej Operacji
    > Wojskowej i idzie w górę...
    >
    > -=-
    >
    > Rumunia (korzystając z osłabienia reżimu ;) w Kijowie) mogłaby napaść na
    > Ukrainę i zabrać przygraniczne porty... Wówczas Moskale nie mogliby tych
    > portów bombardować, bo owe porty leżałyby już na terenie NATO... ;)

    No niby tanieją, wczoraj zdębiałem przeglądając ofertę w Media Expert -
    telefon z 5G za 500zl! Ciekawe tylko czy to stały trend czy zwykłe
    opróżnianie magazynów..
    A niby po co Moskale mieliby bombardować rumuńskie porty?