  • Data: 2023-08-25 12:18:34
    Temat: Re: Do Trybuna o RAMnych gigabajtach RN9p
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Pseudoprawo. Prawo nie zabrania dostępu do ,,własnych dzieł''.
    >
    > Nawet polskie sądy nie zabraniają audiorejestrowania (gorzej
    > z videorejestrowaniem) sądowych spraw na wszelki wypadek -- gdyby
    > sąd zagubił ;) własne rejestry audio-video... *Chyba* od lat
    > wszelkie rozprawy w RP są rejestrowane z automatu przez sądy.
    >
    > Prawo RP nie zabrania nawet potajemnego rejestrowania a potajemne
    > rejestracje *ponoć bywają* skutecznymi dowodami w sądach. (choćby
    > sprawy dotyczące mobbingu) Ponoć -- powtarzam to po prawnikach...

    Tu akurat chyba nie chodzi o prawo,. W Sklepie Google jest takich
    programów na pęczki, problemem jest ich przydatność, bo nie ma takiego
    który dobrze robi to czego oczekuje klient takiego programu, czytelnie
    rejestruje rozmowy.
    Czemu wreszcie sam Google nie daje swoim klientom programu programu do
    nagrywanie z stosownym ostrzeżeniem że rozmowa jest nagrywana. W co oni
    grają?

> [...]
    > bombardowania ukraińskiego zboża... Ale to za mało na interwencję
    > NATO -- dopiero celowy atak na NATO może uruchomić solidarną reakcję...
    > (celowy atak Turcji na Grecję raczej ;) nie uruchomi)
    >
    > Rosja niszczy ukraińskie zboże -- rzekomo powodem jest pozbawiAnie
    > Ukraińców szmalu ze sprzedaży, ale Ukraina dostanie tyle szmalu,
    > ile będzie potrzebowała bez względu na sprzedaż czegokolwiek...
    > Ucierpią sojusznicy Rosji -- Chiny i Afryka chociażby...
    >
    > Pierwszy atak na Odessę po nieprzedłużeniu zbożowej umowy
    > ponoć zniszczył 60 tysięcy ton zboża przeznaczonego Chinom...

     Naprawdę w to wierzysz? Ile  nabojów do karabinu kupisz za cenę tony
    pszenicy, albo najtańszy dron bojowy?

    > Komp jest duży i energochłonny...

    W hotelach, gospodarstwach agroturystycznych itd nie ma to znaczenia.

    > Jak już napisałem -- problem ma Opera. Inne audionadajniki ;)
    > (PotPlayer, Chroma i ułomna, FireFoxy itd.) poprawnie kierują
    > do słuchawek... W WinZgroźnych ustawkach też na oko OK...
    >
    > Opera mnie irytuje coraz częściej -- przykładowo bez widocznej
    > przyczyny zabiera cały CPU, czym grzeje kości i wkręca wentylator
    > w wysokie obroty...

    A ja właśnie po dłuższej przerwie wróciłem do Opery,. I wniosek jeden -
    niech się schowają te Firefoxy i inne Chrome przeglądarki.

    > Zzy ostatniej chwili:
    >    https://www.youtube.com/shorts/uCjjWbOJGgE?feature=s
    hare
    >    wolność vs demokracja
    >  - demokracja: dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad
    >  - wolność: dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania
    >
    > -=-
    >
    > Ukraińcy lądują na Krymie...
    >
    > https://liveuamap.com/pl/2023/24-august-ukrainian-mi
    litary-intelligence-representative

    Straszna rzecz ta demokracja w kraju takim jak Polska.

    Kijowscy czy donbascy?