  • Data: 2023-08-24 10:40:21
    Temat: Re: Do Trybuna o RAMnych gigabajtach RN9p
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Używam programu trzeciej firmy -- Cube ACR.
    > Trzeba w 'Ustawieniach ułatwień dostępu' raz
    > za razem wyłączyć ACR i włączyć ponownie, by
    > ACR nagrywał... Ale nawet wtedy, gdy nagrywa
    > poprawnie -- nagrywa tylko z mikrofonu...
    >
    > Do nagrywania rozmówcy ponoć można użyć nagrywania
    > ekranu podczas rozmowy... Nie próbowałem, ale na
    > oko wygląda rozsądnie...

    Tez nie udało mi się znaleźć skutecznej metody na nagrywanie w nowszym
    Androidzie. Nawet to trochę dziwne że nikt nie oferuje programu który to
    ogarnia..

    > Toż nieustannie bombardują ukraińskie zboże -- przesunięcie
    > portów za rumuńską granicę oznaczałoby chronienie tychże...

    Jesteś tego pewny, nie szkoda kacapom bomb na zboże??

    > -=-

    > Kończą się wakacje? Smartfony są chętniej używane daleko
    > od domu. W domu czy w pracy -- desktopy lub laptopy...

    E tam, czasy wakacji pod gdzieś namiotem, gdzie nie ma dostępu do kompa
    to chyba już historia..

    > -=-
    >
    > Po dzisiejszej aktualizacji WinZgroźnego włuszne słuchawki milczą...
    > Parują się, mogę przełączyć wyjście na słuchawki, ale głos wędruje
    > w laptopowe głośniki, zamiast do słuchawek...

    Z tego co widzę to wszystkie systemy mają problemy z łącznością
    bluetooth. Zdecydowanie lepiej to działa w innym sprzęcie, np w
    telewizorze, radiu samochodowym czy wieży stereo.