  • Data: 2023-08-21 15:57:10
    Temat: Re: Do Trybuna o RAMnych gigabajtach RN9p
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 20 sie 2023 o 08:13, Trybun pisze:
    >
    > Redmi Note 9 pro:

    > Dziwnie mi przybyło sporo miejsca na dysku...
    > Trochę to podejrzane... Mam teraz bez wysiłku
    > ponad 13GB wolnego miejsca na ,,dysku''.

    Zdarza się,. W Acerze czasem wydawało się że nie da się zainstalować
    nawet najmniejszego pliku, wielokrotne próby skutkowały tylko
    komunikatem o braku miejsca, a tu nagle bez żadnej ingerencji okazuje
    się że jednak daje się coś zainstalować...

> [...]
    >
    > Być może Android tyle bierze RAMki, ile ma -- bez względu na rzeczywiste
    > potrzeby. ;) Zdecydowanie programy nie zamykają się u mnie przedwcześnie
    > po zgaszeniu ekranu bądź uruchomieniu kolejnej apki -- czym mnie cieszą!
    >
    > Włączyłem skrajnie oszczędnościowy [banki oferują konta oszczędnościowe,
    > tedy i telefon oferuje?...] tryb, coby poznać czas pracy w tym trybie...
    >
    > -=-
    >
    > Na oko 90 godzin pociągnie, ale test ów (Ultraoszczędzaie) trwał zbyt
    > krótko... 90/24=3,75 Czyli niezbyt oszczędny ów tryb...

    Te tryby energooszczędne to zwyczajny pic na wodę. Przynajmniej w moich
    telefonach.  W Moto bateria wytrzymuje tydzień bez trybu oszczędzania, w
    TP-Link pół dnia przy oszczędzaniu.