eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDługotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd? › Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.xt.v.chmurka.n
    et!not-for-mail
    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny
    prąd?
    Date: Thu, 12 Jan 2017 15:00:15 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <1kTd6apphIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    References: <1bTd67o0gIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1fTd6ahlsIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 12 Jan 2017 15:00:15 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="gof";
    posting-host="xt.v.chmurka.net:172.24.44.4"; logging-data="26292";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: tin/2.3.3-20160327 ("Kinloch") (UNIX) (Linux/3.16.0-4-amd64 (x86_64))
    DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/simple; d=chmurka.net; s=news;
    t=1484233213; bh=PZFDI5Wj/qF/GJ/gpVJVBD/MPDE=;
    h=From:Subject:Newsgroups:References:Message-ID:Cancel-Lock:
    User-Agent:MIME-Version:Content-Type:Content-Transfer-Encoding;
    b=M0zTRzYtwwjJdHpaqyIYaotAWNdEqGr3FQy9GNXR96vr0xyMl9o2bUSUhx0e21Sog
    IgkQ+nT9SLy6yoGLJySr6WBE1d9hyivafgactJB0h9N313mtxE29ij/A0TvS5ygueP
    g0DK6UmV9RJCWGfMdowUP3tNQlKKIiryTev2RYjo=2RYjo=
    Cancel-Lock: sha1:JfCWnbrltNFeLqVaGBqoNFmV670=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:710930
    [ ukryj nagłówki ]

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    >> Jak ze starym nie wyjdzie, to kupię nowy... zawsze to mniej pieniędzy,
    >> niż Webasto.
    >
    > Z nowym też słabo to widzę (kalkulacje w wiadomości obok). Już prędzej
    > używane webasto, jeśli ma być taniej.

    Zrobię w wolnej chwili ten obiecany w wiadomości obok pomiar z farelką
    i zobaczę.

    >> Palnik brał benzynę z baku?
    >
    > Tak. Spalonych samochodów wprawdzie nie widziałem, ale caly ten
    > zaporożec, to była toporna konstrukcja.

    Nawet nazwa jest toporna :)

    >> Długo musisz czekać, aż się nagrzeje?
    >
    > To idzie błyskawicznie. Kupiłem w markecie farelkę 2 kW za trzy dychy.

    Jak z 2kW idzie błyskawicznie, to z 1kW też powinno pójść... a 1kW, jak
    było ustalone, wyciągnę przez parę minut z akumulatora ;)

    >> Też o tym myślałem. Druga opcja (mniej eko) to pójść do samochodu,
    >> odpalić go, zamknąć z pilota, wrócić do domu i niech się grzeje...
    >
    > Również niezgodna z przepisami -- nie wolno zostawiać samochodu
    > z uruchomionym silnikiem.

    To swoją drogą.

    > Ja praktykuje na własnej działce pod własnym domem, tu nawet samochodu
    > nie zamykam. Jeśli kto chce "problem zimy" rozwiązać kompleksowo, to nie
    > od rzeczy jest zamontowanie farelki na przykład pod fotelem, a do tego
    > złącza gdzieś w bagażniku, z możliwością wyprowadzenia kabla. Od razu z
    > włącznikiem czasowym.

    Też jakiś pomysł... tylko wychodząc wieczorem z samochodu na mróz
    ostatnie, na co mam ochotę, to pamiętać o podłączeniu kabla i na pewno
    będę o tym zapominał :) ale jak eksperyment pokaże, że na akumulator
    nie ma co liczyć, to chyba nie będzie wyboru.

    --
    http://www.chmurka.net/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: