eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDługotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd? › Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?
  • Data: 2017-01-12 16:47:41
    Temat: Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:
    >Toć mówię, że z nim wszystko normalnie.

    Ale wspolczesnie to wlasnie juz nie jest normalnosc :-(

    No i takie zuzycie nie powoduje "zdychaja nagle".

    >Żywotność wystarczy, to się na krótko odpala, a zima nie trwa
    >wiecznie.

    No ale to chyba musi z kilkanascie minut pochodzic ... choc w sumie -
    2kW farelka + 4kW z silnika to juz sporo.

    >Wielkie też nie jest, chociaż te małe niestety trzeba ciągnąć za
    >sznurek,

    No wlasnie, pojsc, odpalic, wrocic do ciepelka ?

    Ale sa tez gustowne piecyki na nafte lub butle gazu ...

    J.