eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDługotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd? › Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?
  • Data: 2017-01-12 18:19:13
    Temat: Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pomysl ze starym akumulatorem jest tak glupi ze tylko troll moglby zalozyc temat o
    wykorzystaniu go do grzania.
    przesadzasz. ja mam fotel grzany prądem, mnie zimno nie jest. ale
    dziecko w foteliku? albo ma fafnaście warst odzieży i nie może się
    ruszać, albo marznie. taka farelka, to jak ciepełko z kominka w
    piździawice. "farelkę" mam pomiędzy fotelami, z wydmuchem na tył, na dziecko

    ToMasz