  • Data: 2012-12-18 13:10:57
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.12.2012, Shrek <...@w...pl> wroted:

    > Stało wcześniej - "w naszych warunkach"

    _Nawet_ w naszych warunkach, cienki manipulatorze, 7% energii
    elektrycznej nie jest pozyskiwane z paliw kopalnych. Oczywiście
    dla ciebie to na pewno będzie znowu jakieś "7% to 7% czyli nic",
    ale w sumie to już prawie 9%. I zostaje jeszcze długi szereg
    takich "niców" do zsumowania.

    > jakbyś nie wiedział, nie mamy elektrowni atomowych, a Staniak z
    > dumą patrzący na tramwaj i mówiący - "ech jaki zajebisty
    > ekologiczny pojazd - proszę sobie wyobraźić, że jakby był zasilany
    > z EJ to by CO2 nie wydzielał, a na razie tymczasowo możemy spełnić
    > ten postulat jeśli nie będzie jeździł" jakoś do mnie nie przemawia

    Tyle że musiałeś wcześniej wyciąć to, co Staniak rzeczywiście pisał,
    żeby wyssany z palca obrazek ustawionego odpowiednio rozmówcy nie
    kłócił się aż tak bardzo z cytatami. Przyjmij do wiadomości,
    baranku, że _empiryczne_ studium transportu w Arnhem, w przeciwieństwie
    do twoich teoretycznych "wyliczeń" na bzdurnych założeniach, pokazało
    ~25% oszczędności pod względem emisji CO2 dla kraju, w którym 90%
    energii uzyskiwane jest z paliw kopalnych -- prawie tak jak u nas.
    Dowolna ilość machania rękami i tupania nóżką nie zmieni rzeczywistości,
    tak jak i podobnych studiów z innych miejsc.

    > - EOT.

    Mało dziwne. Nakłamać, pomanipulować, spierdalać...

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>