  • Data: 2012-12-18 20:38:20
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.12.2012, Shrek <...@w...pl> wroted:

    > Taa - i wiele innych niców. Z tym że jak pokazują wyliczenia,
    > (które ci przedstawiłem, w przeciwieństwie do ciebie) te "nice" to
    > raczej działają na niekorzyść tramwajów w stosunku do autobusów.

    Oczywiście -- kiedy tylko oprzesz się na założeniach typu "100%
    elektryczności powstaje ze spalania paliw kopalnych" itp. Garbage in,
    garbage out.

    > To "empiryczne" studium

    Empiryczne. Bez cudzysłowu. W przeciwieństwie do twoich _teoretycznych_
    obliczeń obciążonych absurdalnymi założeniami.

    > to wygląda na samorządowy prospekt reklamowy.

    TTST. I oczywiście ideolo mają nie takie jak trzeba. Tak jak każdy,
    kto mówi nie to, co chciałbyś usłyszeć.

    Tutaj masz 444 strony studium na temat emisji w pełnym cyklu
    paliwowym i materiałowym dla różnych rodzajów transportu, biorące
    przy tym pod uwagę cały wielki zestaw czynników, których twoje
    "wyliczenia" pisane na kolanie nie uwzględniały:

    http://escholarship.org/uc/item/9vr8s1bb

    Zerknij sobie na tablicę 58 i zobacz jakie oszczędności były
    prognozowane dla różnych rodzajów transportu.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>