-
Data: 2012-12-10 12:17:43
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w
On Sun, 9 Dec 2012, J.F. wrote:
>>> Siódma potęga to skrajność, podobnie jak trzecia.
>>> Przekopywałem kiedyś urzędowe dokumenty, były tam przyjmowane
>>> wersje optymistyczne ale nie skrajnie - 4 potęga.
>
>> Mnie to wyglada raczej tak, ze przekroczona jest wytrzymalosc
>> materialow.
>> 40t nominalne, 36t wytrzymuje, 44t juz nie, ale to nigdy nie jest
>> tak
>> dokladnie, wiec modeluja wysokimi potegami.
>Ale to działa bardzo skutecznie również "w dół".
>Nie można więc powoływać się na "przekroczenie wytrzymałosci",
>skoro to tylko kwestia ustalenia gdzie skończy się skala "użyć"
>liczona w 10 000 000, 1 000 000, 100 000, 10 000, 1000, 100,
>10, 1 (tu na pewno :))
Przypadku mostow, plyt itp - w zasadzie mozna. Po przekroczeniu
material wyraznie peka, ponizej nie.
dochodzi ewentualnie zmeczenie materialow.
Na osuwaniu gruntow sie nie znam.
> Jak droga wytrzymuje załadowaną 40t ciężarówkę to potrzeba
>tysięcy osobówek żeby zaobserwować podobny wpływ,
Tylko ze zobacz iz przy 20t autobusie rzad juz spada.
Na tyle .... ze ciekaw jestem czy nie wychodza wtedy calkiem inne
wspolczynniki. Zreszta zagadnienie wcale nie musi byc wielomianowe.
>> Ale moze sie nie znam, moze 40t to jeszcze wytrzymuje smola wylana
>> na
>> gline, a 50t to juz trzeba porzadna konstrukcje
> Sądzę że w tym cały problem - że koszt wcale nie rośnie
> "nieznacznie"
>a decyduje właśnie utwardzenie podłoża.
Z tym ze juz i wspolczesne autostrady robi sie w miare porzadnie i na
te 42t.
>>> Ale miliony na to wydane "dolicza się" do kosztów eksploatacji
>>> tramwaju, a przy autobusie (się) udaje że takich (kosztów) nie ma.
>
>> Teraz wydzielaja buspasy, to bedzie mozna zobaczyc :-P
>Co zobaczyć, osobną pozycję z budżecie? :>
>W tym cały problem.
>To będzie "remont drogi" a nie "remont buspasa".
Ale bedzie mozna tez zobaczyc jak wygladaja rozne pasy :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.12 12:56 Gotfryd Smolik news
- 11.12.12 10:05 Grzegorz Staniak
- 11.12.12 18:22 Shrek
- 13.12.12 21:03 Grzegorz Staniak
- 13.12.12 21:12 Tom N
- 13.12.12 21:59 Grzegorz Staniak
- 13.12.12 22:11 Tom N
- 13.12.12 22:39 Shrek
- 13.12.12 23:02 RoMan Mandziejewicz
- 13.12.12 23:32 Grzegorz Staniak
- 13.12.12 23:50 RoMan Mandziejewicz
- 14.12.12 00:16 Grzegorz Staniak
- 14.12.12 00:17 Grzegorz Staniak
- 14.12.12 00:32 Grzegorz Staniak
- 14.12.12 00:37 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=