-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!nf1.ip
artners.pl!ipartners.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.new
s.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-
mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
References: <50b7469a$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
<50ba5bc8$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<k9dv1h$vnb$1@mx1.internetia.pl> <k9faum$i8u$1@node1.news.atman.pl>
<k9fg30$ftk$1@mx1.internetia.pl> <k9fg48$nff$1@node1.news.atman.pl>
<k9lh2p$l92$1@mx1.internetia.pl> <k9m178$9s0$2@mx1.internetia.pl>
<50bf11f2$1@news.home.net.pl> <k9nc9d$put$1@mx1.internetia.pl>
<50bf40d9$1@news.home.net.pl> <k9nfrj$5n2$1@mx1.internetia.pl>
<k9o2kn$5ce$1@mx1.internetia.pl> <k9o530$dd5$1@mx1.internetia.pl>
<k9o6ea$63b$2@node2.news.atman.pl> <k9o966$r7d$1@mx1.internetia.pl>
<k9oar6$kmp$1@node1.news.atman.pl> <k9okhh$1h9$1@mx1.internetia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1212082242500.2060@quad>
<1ww6jge61pjnh$.zgspbm2ev4ec.dlg@40tude.net>
<Pine.WNT.4.64.1212082327130.2060@quad>
<49xge9c1g2bl.j6anclrh3ru6$.dlg@40tude.net>
<Pine.WNT.4.64.1212101124350.356@quad>
In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1212101124350.356@quad>
Subject: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Date: Mon, 10 Dec 2012 12:17:43 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 55
Message-ID: <50c5c4d7$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.22.180.200
X-Trace: 1355138263 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1315 83.22.180.200:52428
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475552 pl.pregierz:2046236
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w
On Sun, 9 Dec 2012, J.F. wrote:
>>> Siódma potęga to skrajność, podobnie jak trzecia.
>>> Przekopywałem kiedyś urzędowe dokumenty, były tam przyjmowane
>>> wersje optymistyczne ale nie skrajnie - 4 potęga.
>
>> Mnie to wyglada raczej tak, ze przekroczona jest wytrzymalosc
>> materialow.
>> 40t nominalne, 36t wytrzymuje, 44t juz nie, ale to nigdy nie jest
>> tak
>> dokladnie, wiec modeluja wysokimi potegami.
>Ale to działa bardzo skutecznie również "w dół".
>Nie można więc powoływać się na "przekroczenie wytrzymałosci",
>skoro to tylko kwestia ustalenia gdzie skończy się skala "użyć"
>liczona w 10 000 000, 1 000 000, 100 000, 10 000, 1000, 100,
>10, 1 (tu na pewno :))
Przypadku mostow, plyt itp - w zasadzie mozna. Po przekroczeniu
material wyraznie peka, ponizej nie.
dochodzi ewentualnie zmeczenie materialow.
Na osuwaniu gruntow sie nie znam.
> Jak droga wytrzymuje załadowaną 40t ciężarówkę to potrzeba
>tysięcy osobówek żeby zaobserwować podobny wpływ,
Tylko ze zobacz iz przy 20t autobusie rzad juz spada.
Na tyle .... ze ciekaw jestem czy nie wychodza wtedy calkiem inne
wspolczynniki. Zreszta zagadnienie wcale nie musi byc wielomianowe.
>> Ale moze sie nie znam, moze 40t to jeszcze wytrzymuje smola wylana
>> na
>> gline, a 50t to juz trzeba porzadna konstrukcje
> Sądzę że w tym cały problem - że koszt wcale nie rośnie
> "nieznacznie"
>a decyduje właśnie utwardzenie podłoża.
Z tym ze juz i wspolczesne autostrady robi sie w miare porzadnie i na
te 42t.
>>> Ale miliony na to wydane "dolicza się" do kosztów eksploatacji
>>> tramwaju, a przy autobusie (się) udaje że takich (kosztów) nie ma.
>
>> Teraz wydzielaja buspasy, to bedzie mozna zobaczyc :-P
>Co zobaczyć, osobną pozycję z budżecie? :>
>W tym cały problem.
>To będzie "remont drogi" a nie "remont buspasa".
Ale bedzie mozna tez zobaczyc jak wygladaja rozne pasy :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.12 12:56 Gotfryd Smolik news
- 11.12.12 10:05 Grzegorz Staniak
- 11.12.12 18:22 Shrek
- 13.12.12 21:03 Grzegorz Staniak
- 13.12.12 21:12 Tom N
- 13.12.12 21:59 Grzegorz Staniak
- 13.12.12 22:11 Tom N
- 13.12.12 22:39 Shrek
- 13.12.12 23:02 RoMan Mandziejewicz
- 13.12.12 23:32 Grzegorz Staniak
- 13.12.12 23:50 RoMan Mandziejewicz
- 14.12.12 00:16 Grzegorz Staniak
- 14.12.12 00:17 Grzegorz Staniak
- 14.12.12 00:32 Grzegorz Staniak
- 14.12.12 00:37 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
Najnowsze wątki
- 2025-03-20 Grubość socketa AM4+procesor
- 2025-03-20 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-20 Warszawa => Senior Programmer C <=
- 2025-03-20 Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- 2025-03-20 Greenpeace została zobowiązana do zapłaty niemal 667 mln dolarów [USA,wyrok sądu]
- 2025-03-20 Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- 2025-03-19 Brak ograniczeń dla chińskiego kapitału - wam nie do rządu, tylko na zmywak do chińskiej knajpy!!!
- 2025-03-19 Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- 2025-03-19 szal-Unia == federacja policyjna
- 2025-03-19 Polsza == państwo policyjne
- 2025-03-19 Grzegorz Płaczek o programie szczepień dzieci. ,,Stworzono eldorado dla firm farmaceutycznych"
- 2025-03-19 Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- 2025-03-19 Gemini
- 2025-03-19 Mokry sen Zenka :)
- 2025-03-19 Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?