-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!nf1.ip
artners.pl!ipartners.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.new
s.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-
mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
References: <50b7469a$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
<50ba5bc8$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<k9dv1h$vnb$1@mx1.internetia.pl> <k9faum$i8u$1@node1.news.atman.pl>
<k9fg30$ftk$1@mx1.internetia.pl> <k9fg48$nff$1@node1.news.atman.pl>
<k9lh2p$l92$1@mx1.internetia.pl> <k9m178$9s0$2@mx1.internetia.pl>
<50bf11f2$1@news.home.net.pl> <k9nc9d$put$1@mx1.internetia.pl>
<50bf40d9$1@news.home.net.pl> <k9nfrj$5n2$1@mx1.internetia.pl>
<k9o2kn$5ce$1@mx1.internetia.pl> <k9o530$dd5$1@mx1.internetia.pl>
<k9o6ea$63b$2@node2.news.atman.pl> <k9o966$r7d$1@mx1.internetia.pl>
<k9oar6$kmp$1@node1.news.atman.pl> <k9okhh$1h9$1@mx1.internetia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1212082242500.2060@quad>
<1ww6jge61pjnh$.zgspbm2ev4ec.dlg@40tude.net>
<Pine.WNT.4.64.1212082327130.2060@quad>
<49xge9c1g2bl.j6anclrh3ru6$.dlg@40tude.net>
<Pine.WNT.4.64.1212101124350.356@quad>
In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1212101124350.356@quad>
Subject: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Date: Mon, 10 Dec 2012 12:17:43 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 55
Message-ID: <50c5c4d7$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.22.180.200
X-Trace: 1355138263 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1315 83.22.180.200:52428
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475552 pl.pregierz:2046236
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w
On Sun, 9 Dec 2012, J.F. wrote:
>>> Siódma potęga to skrajność, podobnie jak trzecia.
>>> Przekopywałem kiedyś urzędowe dokumenty, były tam przyjmowane
>>> wersje optymistyczne ale nie skrajnie - 4 potęga.
>
>> Mnie to wyglada raczej tak, ze przekroczona jest wytrzymalosc
>> materialow.
>> 40t nominalne, 36t wytrzymuje, 44t juz nie, ale to nigdy nie jest
>> tak
>> dokladnie, wiec modeluja wysokimi potegami.
>Ale to działa bardzo skutecznie również "w dół".
>Nie można więc powoływać się na "przekroczenie wytrzymałosci",
>skoro to tylko kwestia ustalenia gdzie skończy się skala "użyć"
>liczona w 10 000 000, 1 000 000, 100 000, 10 000, 1000, 100,
>10, 1 (tu na pewno :))
Przypadku mostow, plyt itp - w zasadzie mozna. Po przekroczeniu
material wyraznie peka, ponizej nie.
dochodzi ewentualnie zmeczenie materialow.
Na osuwaniu gruntow sie nie znam.
> Jak droga wytrzymuje załadowaną 40t ciężarówkę to potrzeba
>tysięcy osobówek żeby zaobserwować podobny wpływ,
Tylko ze zobacz iz przy 20t autobusie rzad juz spada.
Na tyle .... ze ciekaw jestem czy nie wychodza wtedy calkiem inne
wspolczynniki. Zreszta zagadnienie wcale nie musi byc wielomianowe.
>> Ale moze sie nie znam, moze 40t to jeszcze wytrzymuje smola wylana
>> na
>> gline, a 50t to juz trzeba porzadna konstrukcje
> Sądzę że w tym cały problem - że koszt wcale nie rośnie
> "nieznacznie"
>a decyduje właśnie utwardzenie podłoża.
Z tym ze juz i wspolczesne autostrady robi sie w miare porzadnie i na
te 42t.
>>> Ale miliony na to wydane "dolicza się" do kosztów eksploatacji
>>> tramwaju, a przy autobusie (się) udaje że takich (kosztów) nie ma.
>
>> Teraz wydzielaja buspasy, to bedzie mozna zobaczyc :-P
>Co zobaczyć, osobną pozycję z budżecie? :>
>W tym cały problem.
>To będzie "remont drogi" a nie "remont buspasa".
Ale bedzie mozna tez zobaczyc jak wygladaja rozne pasy :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.12 12:56 Gotfryd Smolik news
- 11.12.12 10:05 Grzegorz Staniak
- 11.12.12 18:22 Shrek
- 13.12.12 21:03 Grzegorz Staniak
- 13.12.12 21:12 Tom N
- 13.12.12 21:59 Grzegorz Staniak
- 13.12.12 22:11 Tom N
- 13.12.12 22:39 Shrek
- 13.12.12 23:02 RoMan Mandziejewicz
- 13.12.12 23:32 Grzegorz Staniak
- 13.12.12 23:50 RoMan Mandziejewicz
- 14.12.12 00:16 Grzegorz Staniak
- 14.12.12 00:17 Grzegorz Staniak
- 14.12.12 00:32 Grzegorz Staniak
- 14.12.12 00:37 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-12 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-12 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-12 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Kraków => PHP Full Stack Developer <=
- 2025-02-12 Karta dźwiękowa stereo
- 2025-02-12 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-12 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-12 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-02-12 Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- 2025-02-11 Mini pecet
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=