-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
Subject: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Date: Sat, 8 Dec 2012 23:05:37 +0100
Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
Lines: 22
Message-ID: <1ww6jge61pjnh$.zgspbm2ev4ec.dlg@40tude.net>
References: <50b7469a$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
<50b94434$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
<k9cjci$s4k$1@node1.news.atman.pl>
<50ba5bc8$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<k9dv1h$vnb$1@mx1.internetia.pl> <k9faum$i8u$1@node1.news.atman.pl>
<k9fg30$ftk$1@mx1.internetia.pl> <k9fg48$nff$1@node1.news.atman.pl>
<k9lh2p$l92$1@mx1.internetia.pl> <k9m178$9s0$2@mx1.internetia.pl>
<50bf11f2$1@news.home.net.pl> <k9nc9d$put$1@mx1.internetia.pl>
<50bf40d9$1@news.home.net.pl> <k9nfrj$5n2$1@mx1.internetia.pl>
<k9o2kn$5ce$1@mx1.internetia.pl> <k9o530$dd5$1@mx1.internetia.pl>
<k9o6ea$63b$2@node2.news.atman.pl> <k9o966$r7d$1@mx1.internetia.pl>
<k9oar6$kmp$1@node1.news.atman.pl> <k9okhh$1h9$1@mx1.internetia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1212082242500.2060@quad>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atena.e-wro.net 1355004307 13808 82.143.187.50 (8 Dec 2012 22:05:07 GMT)
X-Complaints-To: a...@e...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Dec 2012 22:05:07 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475368 pl.pregierz:2045975
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 8 Dec 2012 22:55:32 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):
> A przecież autobusy idą zaraz za dużymi ciężarówkami
> (jak to mawiają: "tak zwanymi tirami"), jeśli chodzi
> o umiejętność niszczenia (albo jak kto woli: zużywania)
> nawierzchni.
> Że tak przypomnę, przyjmuje się (owo "zuzywanie")
> między trzecią (bardzo optymistyczna wersja) a siódmą
> potęgą nacisku na oś.
> A autobus taki zupełnie wagi piórkowej nie jest.
kilkanascie ton. Jak juz wspomiales o 7 potedze - to bedzie ponad 100 razy
mniej niz 40t tir, wiec tyle co nic :-P
Z tymi potegami to cos mi sie podejrzanego wydaje zreszta.
> Torowisko dla odmiany jest ze stali, a tu ch-ka
> "zniszczeniowa" jest zdaje się ciut inna (osobne
> pytanie co z podkładami).
20-30 lat wytrzymuje bez remontu ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.12.12 23:09 Cavallino
- 08.12.12 23:47 J.F.
- 08.12.12 23:37 Gotfryd Smolik news
- 09.12.12 08:08 Cavallino
- 09.12.12 10:38 J.F.
- 10.12.12 12:02 Gotfryd Smolik news
- 10.12.12 12:17 J.F
- 10.12.12 12:56 Gotfryd Smolik news
- 11.12.12 10:05 Grzegorz Staniak
- 11.12.12 18:22 Shrek
- 13.12.12 21:03 Grzegorz Staniak
- 13.12.12 21:12 Tom N
- 13.12.12 21:59 Grzegorz Staniak
- 13.12.12 22:11 Tom N
- 13.12.12 22:39 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO