  • Data: 2012-12-08 23:47:16
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 8 Dec 2012 23:09:21 +0100, Cavallino napisał(a):
    > W życiu nigdy.
    > Pamiętam ze 3 remonty torowiska np. na Grunwaldzkiej w Poznaniu.
    > A nie mam 60-90 lat jeszcze.

    Albo kiepsko robicie, albo ja mam juz skleroze.
    Wydale mi sie ze wroclawska linia do Lesnicy dlugo wytrzymala.
    Fakt ze ona byla lzej uzywana.

    > Chyba, że chodziło Ci o to, że bez remontu całkowicie rozsypie się po 20-30
    > latach.

    http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/1609007,naresz
    cie-na-nowowiejskiej-tramwaje-nie-beda-stac-w-korkac
    h,id,t.html
    Rozszypane ? No nie, jak - przeciez widac ze przejezdne :-)

    Ale kiedy byl ostatni remont ... nie pamietam.

    > Ale w tej kategorii drogi wytrzymują więcej, obstawiam że właśnie co tyle
    > lat średnio są remontowane ulice w miastach.

    No, ja znam taka jedna droge co to 70 lat bez naprawy wytrzymala :-P

    J.