  • Data: 2018-04-03 23:00:12
    Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2018 o 22:16, kk pisze:

    > Ale co "wszystko" ? :-) Nie jeżdżą według rozkładów i tras ? No w Polsce
    > nie jeżdżą, ale czy ja mówię o Polsce ? Itd. Zresztą w Polsce też
    > prędzej czy później będą jeździły. Nie przełączają zwrotnic, semaforów ?
    > Nie przekazują pociągów między stacjami ? Nie robią routingu ? Co
    > kwestionujesz ?! :-)

    Że pociąg sobie automatycznie jedzie od stacji początkowej do końowej i
    przed nim się automycznie ustawiaja zwrotnice. Wszystko co napisałeś
    jest mniej więcej prawdą, tylko nie dzieje się to automatycznie.

    > Jedyne znane mi automatyczne systemy "kolei", to
    >
    > Nic nie poradzę.

    Możesz na przykład... podać przykład. Tylko nie ten jeden z
    australijskim pociągiem jadącym samotnie po długiej bezkresnej
    australijskiej przestrzeni;)

    > Nie zmienia istoty sprawy.

    Zmienia. Akurat te co są cały czas czerwone i diero utwierdzenie
    przebiegu daje zgodę na jazdę soba obsługiwane przez człowieka
    (najczęściej obecnie pośrednio, ale zawsze)

    > Może sobie być LCS http://niusy.pl/@upload.wikimedia.org/a0h
    >
    > Jak dla mnie nic nie zmienia. Sztab ludzi jest, ale dla całego
    > funkcjonowania kolei a nie jednego pociągu.

    Ale miało być w automacie. A nie jest.

    Shrek