  • Data: 2018-04-05 11:06:15
    Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:76a76dee-5394-4ac8-8ace-aca1ef17ba47@go
    oglegroups.com...
    >--Nie bylo jakies awarii oswietlenia ?
    >byla awaria Ksiezyca i nie swiecil :-)

    Ale jak tam widze pelno lamp, wiec, ktos tu klamie.

    >--Amerykanskie swiatla sa inne niz nasze - nie ma podniesienia z
    >prawej
    strony.

    >swieci porownywalnie do BMW (slabiej niz Mietek) ale nadal ponad 100m
    >zasiegu a tu widac postac w odleglosci co najwyzej kilkudziesieciu
    >metrow
    >http://scandicsteel.blogspot.de/2015/06/test-lichtt
    est-der-neue-volvo-xc90-im.html

    Ale to jest europejska wersja

    >https://www.youtube.com/watch?v=pzzQ42D9Srw
    >jazda na czerwonym

    To aby na pewno tryb automatyczny ? Bo jakos ludzko wyglada.

    Nawiasem mowiac - zabacz jak szeroko obraz trzeba analizowac.
    Gdzie te swiatla sa, jak je drzewa zaslaniaja.
    Jestem pelen podziwu dla programistow.

    >https://www.youtube.com/watch?v=yUBGr5wY0ow
    >notoryczne zatrzymywanie na przejsciu dla pieszych

    Moze tam tak trzeba ?

    >ale mnie najbardziej ciekawi jak ten badziew moze przekraczac
    >predkosc w trybie autonomicznym :-)

    Za to mu placa :-)

    >no i fajny komentarz:
    >ayy lmao ?
    >The cops pulled it over and noticed no one was driving it so they
    >found the nearest black man and gave him the ticket instead

    Wydawaloby sie sie, ze Kalifornia najbardziej demokratyczna, a Murzyni
    i tam protestuja przeciw policji :-)

    J.