  • Data: 2018-04-05 09:51:39
    Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-04 o 21:20, Shrek pisze:

    > Dowód z dupy. Jak porównasz liczbę pracujących do tych co odziedziczyli
    > fortunę, to wyjdzie ci, że ludzie uwielbiają spędzać czas w pracy? :P

    Do pracy się idzie żeby zarobić pieniądze a nie tylko dla przyjemności.
    Zony się nie bierze dla pieniędzy, no może poza jakimiś ekstremalnymi
    sytuacjami.
    I to nie ja twierdzę że ludzie idą do pracy bo uwielbiają tam spędzać
    czas. To jest dopiero teoria z dupy.

    > Więc skaczących po cudzych żonach jest więcej niż żonatych. Mtyh busted:P

    > Podobnie jak to, że wioększość ludzi pracuje. Ale nie znaczy to, że nie
    > woleliby się opierdalać:P

    I co to zmienia w fakcie że żonatych jest więcej niż samotnych?