  • Data: 2010-09-18 11:32:00
    Temat: Re: Dlaczego nie odbieram PR1 na 225 ?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-18 13:21, Mirek pisze:

    > do dorobienia jakiejś anteny, ale wtedy nie wiem czy będę słuchał PR1
    > skoro będzie można co innego ;)

    Z mojego właśnego doświadczenia wynika, że poza PR1, PR2, PR3 i
    lokalnymi stacjami PR na UKF zwyczajnie nie ma za bardzo czego słuchać.
    W większości przypadków ta sama popowa sieczka przerywana krótkimi
    newsami oraz stacje religijne (w moim rejonie dwie, w tym RM).
    Czasem jeszcze posłucham Antyradia i VOX FM ze względu na muzykę, ale
    jeśli ktoś szuka reportażu, słuchowiska albo publicystyki to Polskie
    Radio nie ma sobie równych moim zdaniem*.

    [*] Na skalę kraju rzecz jasna. Bo do takiego BBC to im daleko. ;)