eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych › Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
  • Data: 2018-11-30 15:32:25
    Temat: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 30 listopada 2018 04:05:57 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    >
    > Nieoswietlonym rowerzystom mowimy stanowcze nie :)
    >
    > Ten jakas lampke mial, ale czy na stale, czy z reki swiecil ?
    >
    > Natomiast ... skad ta niechec do sciezek ?
    > To chyba nie jest normalne ... a moze jednak uzasadnione ?

    Nie jest. Ale tu gra role fakt ze takie filmiki wpadaja w internet bo sa ciekawe a
    nikt nie nagrywa jak ktos po sciezce jedzie.

    Patrzac na liveleak tez mozna miec przeswiadczenie ze caly swiat tylko ginie.

    Jak jezdzilem i jezdze sciezkami to widze duzo osob ktore z nich korzystaja i pare
    ktore je omijaja. Pare czyli raz na pare dni jednego czy dwu.
    Przy kilkunastu jadacych po sciezkach codziennie.

    > Np. za duzo tam rowerzystow bez swiatel :-)

    A to inna inszosc.
    I uzasadnil bym ten fakt tym ze czesto ci rowerzysci zakladaja ze to ini beda
    zachowywac sie defensywnie wiec kierowca nie musi ich widziec bo to oni zadbaja o to
    aby ich nie rozjechal.

    Tyle ze to w pewnych kluczowych sytuacjach nie dziala...