eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDieselgateRe: Dieselgate
  • Data: 2019-01-03 19:45:39
    Temat: Re: Dieselgate
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Thu, 3 Jan 2019 14:13:58 +0000, ddddddddddddd

    > no ale diesli chyba stosunkowo niewiele mieli zawsze?

    Od wejścia CR mili każdy model. Czyli gdzieś od okolic 2002 czyli wejścia
    M6 GG i nadal pakują je nawet do najnowszych GJ, z tym że 2.2. Może teraz
    się to lekko zmienia, ale ogólnie większość M6 to była głownie z klekotem
    przyprowadzonych od niemca. Stąd taka a nie inna fama silników CiTD Mazdy.

    >> Niewiele więcej niż porównywalnej wielkości turbodiesel. Do tego teraz
    >> jeszcze benzyna tańsza o ponad 20 groszy na litrze w tym naszym
    >> dieslogrodzie. :P
    > dla mnie to jest jeden z argumentów za PHEV

    Tylko w PHEV nie wsadzą benzyny z turbawką bo nie ma to większego sensu.

    > PHEV z lepszym przyspieszeniem to dalej cisza... dopóki nie przyspieszasz ;)

    Zależy jeszcze jak się ciśnie. PHEV jednak trochę inaczej jedzie niż HEV.

    > coś czuję że następna zmiana auta będzie na PHEV więc 'zwykłą
    > turbobenzyną' chyba nie będzie mi na razie dane

    No ale przecież muła nie chcesz... ;) Zresztą ja jednak nie polecam PHEV.
    Powoli zaczynam żałować swojego wyboru. Mogłem jednak kupić czystego EV. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: