eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDieselgateRe: Dieselgate
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Dieselgate
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <a...@g...com>
    <q0i7gd$dra$1@node2.news.atman.pl> <10sv3hkk32npd$.dlg@myjk.org>
    <q0iq6g$vu3$1@dont-email.me> <1jn0u9r1mzkjl$.dlg@myjk.org>
    <q0ivon$5do$1@dont-email.me> <1ka24i7o0n7pi$.dlg@myjk.org>
    <q0l5bf$jtt$2@dont-email.me>
    Date: Thu, 3 Jan 2019 19:45:39 +0100
    Message-ID: <v299x4leu829$.dlg@myjk.org>
    Lines: 29
    NNTP-Posting-Host: 83.31.135.126
    X-Trace: 1546541135 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 474 83.31.135.126:10096
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2153
    X-Received-Body-CRC: 434683018
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647409
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 3 Jan 2019 14:13:58 +0000, ddddddddddddd

    > no ale diesli chyba stosunkowo niewiele mieli zawsze?

    Od wejścia CR mili każdy model. Czyli gdzieś od okolic 2002 czyli wejścia
    M6 GG i nadal pakują je nawet do najnowszych GJ, z tym że 2.2. Może teraz
    się to lekko zmienia, ale ogólnie większość M6 to była głownie z klekotem
    przyprowadzonych od niemca. Stąd taka a nie inna fama silników CiTD Mazdy.

    >> Niewiele więcej niż porównywalnej wielkości turbodiesel. Do tego teraz
    >> jeszcze benzyna tańsza o ponad 20 groszy na litrze w tym naszym
    >> dieslogrodzie. :P
    > dla mnie to jest jeden z argumentów za PHEV

    Tylko w PHEV nie wsadzą benzyny z turbawką bo nie ma to większego sensu.

    > PHEV z lepszym przyspieszeniem to dalej cisza... dopóki nie przyspieszasz ;)

    Zależy jeszcze jak się ciśnie. PHEV jednak trochę inaczej jedzie niż HEV.

    > coś czuję że następna zmiana auta będzie na PHEV więc 'zwykłą
    > turbobenzyną' chyba nie będzie mi na razie dane

    No ale przecież muła nie chcesz... ;) Zresztą ja jednak nie polecam PHEV.
    Powoli zaczynam żałować swojego wyboru. Mogłem jednak kupić czystego EV. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: