-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Dieselgate
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <a...@g...com>
<q0i7gd$dra$1@node2.news.atman.pl> <10sv3hkk32npd$.dlg@myjk.org>
<q0iq6g$vu3$1@dont-email.me> <1jn0u9r1mzkjl$.dlg@myjk.org>
<q0ivon$5do$1@dont-email.me> <1ka24i7o0n7pi$.dlg@myjk.org>
<q0l5bf$jtt$2@dont-email.me>
Date: Thu, 3 Jan 2019 19:45:39 +0100
Message-ID: <v299x4leu829$.dlg@myjk.org>
Lines: 29
NNTP-Posting-Host: 83.31.135.126
X-Trace: 1546541135 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 474 83.31.135.126:10096
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2153
X-Received-Body-CRC: 434683018
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647409
[ ukryj nagłówki ]Thu, 3 Jan 2019 14:13:58 +0000, ddddddddddddd
> no ale diesli chyba stosunkowo niewiele mieli zawsze?
Od wejścia CR mili każdy model. Czyli gdzieś od okolic 2002 czyli wejścia
M6 GG i nadal pakują je nawet do najnowszych GJ, z tym że 2.2. Może teraz
się to lekko zmienia, ale ogólnie większość M6 to była głownie z klekotem
przyprowadzonych od niemca. Stąd taka a nie inna fama silników CiTD Mazdy.
>> Niewiele więcej niż porównywalnej wielkości turbodiesel. Do tego teraz
>> jeszcze benzyna tańsza o ponad 20 groszy na litrze w tym naszym
>> dieslogrodzie. :P
> dla mnie to jest jeden z argumentów za PHEV
Tylko w PHEV nie wsadzą benzyny z turbawką bo nie ma to większego sensu.
> PHEV z lepszym przyspieszeniem to dalej cisza... dopóki nie przyspieszasz ;)
Zależy jeszcze jak się ciśnie. PHEV jednak trochę inaczej jedzie niż HEV.
> coś czuję że następna zmiana auta będzie na PHEV więc 'zwykłą
> turbobenzyną' chyba nie będzie mi na razie dane
No ale przecież muła nie chcesz... ;) Zresztą ja jednak nie polecam PHEV.
Powoli zaczynam żałować swojego wyboru. Mogłem jednak kupić czystego EV. :P
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 03.01.19 20:55 Mateusz Viste
- 03.01.19 23:00 ddddddddddddd
- 04.01.19 08:39 Myjk
- 04.01.19 19:11 ddddddddddddd
- 04.01.19 20:03 Myjk
- 04.01.19 20:32 ddddddddddddd
- 04.01.19 20:55 Myjk
- 04.01.19 21:46 ddddddddddddd
- 04.01.19 23:07 Cavallino
- 05.01.19 11:19 ddddddddddddd
- 05.01.19 11:58 Myjk
- 05.01.19 12:03 Myjk
- 05.01.19 12:32 Janusz
- 05.01.19 12:48 cyklista
- 05.01.19 15:41 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=