eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDieselgateRe: Dieselgate
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dieselgate
    Date: Thu, 3 Jan 2019 14:13:58 +0000
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 44
    Message-ID: <q0l5bf$jtt$2@dont-email.me>
    References: <a...@g...com>
    <q0i7gd$dra$1@node2.news.atman.pl> <10sv3hkk32npd$.dlg@myjk.org>
    <q0iq6g$vu3$1@dont-email.me> <1jn0u9r1mzkjl$.dlg@myjk.org>
    <q0ivon$5do$1@dont-email.me> <1ka24i7o0n7pi$.dlg@myjk.org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 3 Jan 2019 14:14:09 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader01.eternal-september.org;
    posting-host="e02a82a7c0759d2ebf6be1a70341075c";
    logging-data="20413";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19YjeLQAuBexw2NnvJOsRZB"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    Cancel-Lock: sha1:KVNgS5A+caCGaH2gKvdv6dGO1Ac=
    In-Reply-To: <1ka24i7o0n7pi$.dlg@myjk.org>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647386
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 02.01.2019 o 20:51, Myjk pisze:
    > Wed, 2 Jan 2019 18:26:22 +0000, ddddddddddddd
    >
    >> nie wiem jak tam Mazda, ale niektóre marki zaczęły uciekać od diesli
    >> kilka lat temu, w warsztacie efekt mógł się pojawić teraz. Mógł się
    >> wziąć za VAG'a, tam robotę by miał nadal :)
    >
    > Mazda akurat jako jedna z ostatnich rezygnuje z ICE. Dopier teraz coś
    > zaczynają przebąkiwać o swoim pierwszym EV. Wcześniej marnowali energię na
    > wankla, a nawet wankla z wodorem. :P

    no ale diesli chyba stosunkowo niewiele mieli zawsze?

    >
    >> to ile ta turbobenzyna pali?
    >
    > Niewiele więcej niż porównywalnej wielkości turbodiesel. Do tego teraz
    > jeszcze benzyna tańsza o ponad 20 groszy na litrze w tym naszym
    > dieslogrodzie. :P

    dla mnie to jest jeden z argumentów za PHEV

    >
    >> przecież napisałem że muła nie chcę ;)
    >> (właśnie dlatego jedynym sensownym PHEV dla mnie jest 330e)
    >
    > Każdemu wg potrzeb. Ja tam wolę ciszę na 98% jazdy niż te 2 sek. więcej do
    > setki wykorzystywane od święta.

    PHEV z lepszym przyspieszeniem to dalej cisza... dopóki nie przyspieszasz ;)

    >
    >> to tak jak ja do nudnej benzyny ;)
    >
    > Przejedź się turbobenzyną to zmienisz zdanie. Przecież to od dołu znacznie
    > lepiej ciągnie niż diesel, nie warczy i nie telepie kabiną. :P
    >

    coś czuję że następna zmiana auta będzie na PHEV więc 'zwykłą
    turbobenzyną' chyba nie będzie mi na razie dane

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: