-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dieselgate
Date: Thu, 3 Jan 2019 14:13:58 +0000
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 44
Message-ID: <q0l5bf$jtt$2@dont-email.me>
References: <a...@g...com>
<q0i7gd$dra$1@node2.news.atman.pl> <10sv3hkk32npd$.dlg@myjk.org>
<q0iq6g$vu3$1@dont-email.me> <1jn0u9r1mzkjl$.dlg@myjk.org>
<q0ivon$5do$1@dont-email.me> <1ka24i7o0n7pi$.dlg@myjk.org>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 3 Jan 2019 14:14:09 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader01.eternal-september.org;
posting-host="e02a82a7c0759d2ebf6be1a70341075c";
logging-data="20413";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19YjeLQAuBexw2NnvJOsRZB"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.4.0
Cancel-Lock: sha1:KVNgS5A+caCGaH2gKvdv6dGO1Ac=
In-Reply-To: <1ka24i7o0n7pi$.dlg@myjk.org>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647386
[ ukryj nagłówki ]W dniu 02.01.2019 o 20:51, Myjk pisze:
> Wed, 2 Jan 2019 18:26:22 +0000, ddddddddddddd
>
>> nie wiem jak tam Mazda, ale niektóre marki zaczęły uciekać od diesli
>> kilka lat temu, w warsztacie efekt mógł się pojawić teraz. Mógł się
>> wziąć za VAG'a, tam robotę by miał nadal :)
>
> Mazda akurat jako jedna z ostatnich rezygnuje z ICE. Dopier teraz coś
> zaczynają przebąkiwać o swoim pierwszym EV. Wcześniej marnowali energię na
> wankla, a nawet wankla z wodorem. :P
no ale diesli chyba stosunkowo niewiele mieli zawsze?
>
>> to ile ta turbobenzyna pali?
>
> Niewiele więcej niż porównywalnej wielkości turbodiesel. Do tego teraz
> jeszcze benzyna tańsza o ponad 20 groszy na litrze w tym naszym
> dieslogrodzie. :P
dla mnie to jest jeden z argumentów za PHEV
>
>> przecież napisałem że muła nie chcę ;)
>> (właśnie dlatego jedynym sensownym PHEV dla mnie jest 330e)
>
> Każdemu wg potrzeb. Ja tam wolę ciszę na 98% jazdy niż te 2 sek. więcej do
> setki wykorzystywane od święta.
PHEV z lepszym przyspieszeniem to dalej cisza... dopóki nie przyspieszasz ;)
>
>> to tak jak ja do nudnej benzyny ;)
>
> Przejedź się turbobenzyną to zmienisz zdanie. Przecież to od dołu znacznie
> lepiej ciągnie niż diesel, nie warczy i nie telepie kabiną. :P
>
coś czuję że następna zmiana auta będzie na PHEV więc 'zwykłą
turbobenzyną' chyba nie będzie mi na razie dane
--
Pozdrawiam
Lukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 03.01.19 16:36 J.F.
- 03.01.19 19:45 Myjk
- 03.01.19 20:55 Mateusz Viste
- 03.01.19 23:00 ddddddddddddd
- 04.01.19 08:39 Myjk
- 04.01.19 19:11 ddddddddddddd
- 04.01.19 20:03 Myjk
- 04.01.19 20:32 ddddddddddddd
- 04.01.19 20:55 Myjk
- 04.01.19 21:46 ddddddddddddd
- 04.01.19 23:07 Cavallino
- 05.01.19 11:19 ddddddddddddd
- 05.01.19 11:58 Myjk
- 05.01.19 12:03 Myjk
- 05.01.19 12:32 Janusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=