eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel, co mogło nawalić?Re: Diesel, co mogło nawalić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Maseł <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel, co mogło nawalić?
    Date: Wed, 15 Jan 2014 09:34:11 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 32
    Message-ID: <e...@m...cs.put.poznan.pl>
    References: <laolmg$e2g$1@node1.news.atman.pl> <s...@m...org>
    <laomk1$hvr$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <laop8q$hrb$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@m...cs.put.poznan.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <larb2p$s3o$1@usenet.news.interia.pl> <lb3gus$ifn$2@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-46-215-50-207.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1389775025 13290 46.215.50.207 (15 Jan 2014 08:37:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Jan 2014 08:37:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    In-Reply-To: <lb3gus$ifn$2@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519366
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-01-14 15:18, Trybun pisze:
    > W dniu 2014-01-11 12:48, Adam pisze:
    >>
    >> Do pełna - to znaczy nie do odbicia pistoletu. ON pieni się i powoduje
    >> zbyt wczesne odbicie pistoletu. Powoli można dolać jeszcze sporo.
    >>
    >> Do pełna - to znaczy "pod korek" - do widoczności paliwa w rurze. Ale
    >> też trzeba uważać, czy otwór odpowietrzający nie jest za nisko - we
    >> współczesnych samochodach można się spodziewać różnych dziwnych
    >> "wynalazków".
    >>
    >
    > No i właśnie tak tankuję - gdy pistolet zaczyna odbijać to małymi
    > porcjami dolewam aż do pełna. I przecie gdyby nawet to przy 55 litrowym
    > zbiorniku te pół litra w tą czy tamtą nie ma większego znaczenia.

    Ale juz pol litra "pod korek" i pol litra "do zapalenia sie rezerwy" i
    juz masz albo 54 albo 56 litrow w baku. Do tego roznice temperatur,
    ktore tez dodaja pare ml. tego plynu, jazda pod goke albo z gorki,
    nachylenie boczne auta w chwili tankowania, czy tez dochodzenia do
    rezerwy i jeszcze tysiac innych czynnikow.

    BTW - ja zawsze tankuje pod korek, wiec dla mnie zgrubnym wyznacznikiem
    spalania "chwilowego" jest ilosc wlanego paliwa dzielona przez to ile
    przejechalem od ostatniego tankowania (odpada czynnik "rezerwy").
    Do dokladniejszych obliczen jest excel, gdzie moge analizowac spalanie
    tygodniowe/miesieczne/roczne/zima/lato/praca/wakacje i dziesiatki innych
    kryteriow.

    Pozdro

    Maseł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: