  • Data: 2014-01-17 13:22:22
    Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-17 00:22, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com>

    > Używam innej aplikacji pod Windows Mobile do notowania zużycia paliwa
    > od ponad 100 tysięcy km

    Poza nawigacją nie mam urządzenia z WM na pokładzie.. Pozostaje ten na
    Andka.

    > No ale potem zdejmujesz nogę z gazu i na odcięciu nawet możesz jechać,
    > czyli się kompesuje. Jak słabo cisłeś to co prawda mniej zużywałeś,
    > ale dłużej.

    Czyli - ów "złoty środek" o którym wspominał anacron...

    A tak nawiasem, nie mam na tyle wyobraźni żeby zrozumieć co znaczy
    slogan reklamowy niektórych nowych aut - "Posiada system uzyskiwania
    energii z hamowania".. Co to do diabła może znaczyć gdy w grę nie
    wchodzi auto napędzane energią elektryczną?