eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDell Vostro 3350 po wymianie płytyRe: Dell Vostro 3350 po wymianie płyty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dell Vostro 3350 po wymianie płyty
    Date: Fri, 22 Feb 2013 22:07:27 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <kg8n5h$t0s$1@mx1.internetia.pl>
    References: <a...@o...googlegroups.com>
    <kg3k7q$22p$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <2...@n...googlegroups.com>
    <0...@n...googlegroups.com>
    <kg4fl5$nj3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <kg4fos$nj3$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <9...@r...googlegroups.com>
    <kg6g83$f5c$1@mx1.internetia.pl> <kg74vv$uhg$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.197.12
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1361567729 29724 83.238.197.12 (22 Feb 2013 21:15:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Feb 2013 21:15:29 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <kg74vv$uhg$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686 on x86_64; rv:10.0.11) Gecko/20121123
    Icedove/10.0.11
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1223230
    [ ukryj nagłówki ]

    On 22.02.2013 07:58, K wrote:
    > W dniu 22-02-2013 01:57, Michoo pisze:
    >>
    >> Btw - nie chcę straszyć, ale znam przypadek gdzie sprzęt (XPS)
    >> naprawiony na gwarancji dostał uszkodzoną płytę główną.
    >>
    >
    > dokladnie taki przypadek przypomnial mi sie w asusie. ktos w rodzinie
    > oddal asusa na gwarancji. wymieniono matryce i po tym zabiegu nie dalo
    > sie zainstalowac grafiki (geforce), vista nie rozpoznawala sprzetu.
    > pojechal na kolejny serwis gdzie wymieniono plyte i od tej pory dziala.

    Tutaj było gorzej - pojechał do serwisu i wrócił z unieważnioną
    gwarancją z powodu "śladów zalania". (Była kratka od spodu zabrudzona
    czekoladą - fakt, że na pierwszy rzut oka wyglądało jak rdza.)
    Właściciel przepychał się ileś czasu próbując przekonać serwis do
    jeszcze jednego spojrzenia na sprzęt, bo NIE był przecież zalany, ale
    nie pomogło. Sprawa z pomocą rzecznika ochrony praw konsumentów złożona
    w sądzie i szybki wyrok nakazowy.

    --
    Pozdrawiam
    Michoo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: