  • Data: 2013-02-22 22:07:27
    Temat: Re: Dell Vostro 3350 po wymianie płyty
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.02.2013 07:58, K wrote:

    > dokladnie taki przypadek przypomnial mi sie w asusie. ktos w rodzinie
    > oddal asusa na gwarancji. wymieniono matryce i po tym zabiegu nie dalo
    > sie zainstalowac grafiki (geforce), vista nie rozpoznawala sprzetu.
    > pojechal na kolejny serwis gdzie wymieniono plyte i od tej pory dziala.

    Tutaj było gorzej - pojechał do serwisu i wrócił z unieważnioną
    gwarancją z powodu "śladów zalania". (Była kratka od spodu zabrudzona
    czekoladą - fakt, że na pierwszy rzut oka wyglądało jak rdza.)
    Właściciel przepychał się ileś czasu próbując przekonać serwis do
    jeszcze jednego spojrzenia na sprzęt, bo NIE był przecież zalany, ale
    nie pomogło. Sprawa z pomocą rzecznika ochrony praw konsumentów złożona
    w sądzie i szybki wyrok nakazowy.

    Michoo