  • Data: 2013-02-22 23:41:08
    Temat: Re: Dell Vostro 3350 po wymianie płyty
    Od: neo <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lut, 08:00, K <a...@...c> wrote:

    > 1. linuxa nie musisz instalowac nie ma tu nic do znania sie, poprostu
    > odpalasz z cd i sam ci startuje do trybu okienkowego
    >
    > 2. kto zrobil ten format ze pozbawic cie partycji recovery?
    >
    > 3. laski nie robia, sprzet nie dziala. oddaj go w ramach niezgodnosci z
    > umowa, a nie z gwarancji.

    1. słyszałem, że do linuxa trzeba specjalnych kompetencji i że tylko
    profesjonaliści z niego korzystają

    2. ja robiłem format :( partolstwo to moja specjalność, czekam aż
    będzie taki kierunek na UW

    3. no pewnie, ale nie mam czasu na wszystkie formalności :(

    Dzisiaj byłem cały dzień zabiegany, coś po południu dłubałem, ale nie
    wychodziło. Dzwonię do Della:

    Neo: Dzień dobry, nr serwisowy xxx
    Dell1: Dzień dobry, w czym mogę pomóc
    n: wczoraj była wymiana płyty głównej, ale monitor państwa monitor się
    nie uruchomił, zewnętrzny i owszem działa
    d1: no i co z tego? oglądaj se pan na zewnętrznym (tego nie
    powiedział, ale mało brakowało :D
    n: jak to co? nie działa :( technik della rozłożył ręce i poszedł :
    ( technik della nie wie?
    d1: nie wie bo nie musi. i co dalej?
    n: panie, naoglądałeś się pan Bavis and Butthead do America, czy co?
    komputer nie działa!
    d1: dobra, ale co my mamy do tego? wymiana płyty była? była!
    n: może płyta jest niesprawna?
    d1: panie, sprawna, nie wciskaj pan kitu! tak? nie umiesz się pan
    obsłużyć na komputerze!
    n: może i tak, ale jeżeli państwa technik rozłożył ręce to ja mam
    wiedzieć?
    d1: tak! to pana biznes! my wzięliśmy kasę i wysłaliśmy raz gościa dla
    picu i to by było na tyle!
    n: bezczelność, gdybym miał soniego technik by mi pomógł
    d1: to było se kupić soniego, jeszcze coś?
    n: nic, zapomniałem, trza było napisać dell-polaco, to bym nie
    kupił :D

    dryń raz jeszcze na infolinię w nadziei, że będzie ktoś mądrzejszy

    n: dd, nr xxx
    d2: dd, how can I help you?
    n: wczoraj była wymiana płyty głównej, nie uruchomił się monitor,
    technik to zapisał i obiecał jeszcze jedną wizytę, ale poprosił, żebym
    zgłosił zapotrzebowanie oficjalnie przez infolinię ( he he ;D ;D ;D )
    na zewnętrzym monitorze działa na delowski nie, i nie rozponaje
    jednego urządzenia nawet nie wiadomo co to za urządzenie.
    d2: tak, oczywiście, w poniedziałek wysyłamy technika i skonfiguruje
    panu komputer, pański nr zamówienia to...

    I to było na tyle w temacie na piątek wieczór. Dzisiaj byłem umówiony
    z typem i musiałem zabrać kompa, ale nie mogłem, gość przyniósł
    swojego starego i po 20 minutach padła mu bateria :(

    Zdarzyło się moim znajomym ostatnio, że kupili modem i nie mogli go
    zainstalować, okazało się, że był padnięty.

    Wszystko rozumiem, wszystko rozumiem, tak to jest :D

    n.