  • Data: 2013-02-25 01:14:42
    Temat: Re: Dell Vostro 3350 po wymianie płyty
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24.02.2013 23:14, Jaskiniowiec wrote:

    > A co teraz w większości nie jest masówką? Aczkolwiek, i to jest
    > potwierdzone przez coraz większą liczbę osób, sprzęt przeznaczony na
    > rynek polski jest klasy B. W przyszłości warto kupić taki sam sprzęt z
    > dystrybucji na rynek zachodni i wystrzegać się tego z polskiej dystrybucji.

    No bez jaj - producenci nie będą robili specjalnej "gorszej" serii na
    polski rynek bo to się po prostu nie opłaca - Polska jest za mała, żeby
    się bawić w całą logistykę z osobnymi kanałami dystrybucji tylko po to,
    żeby popchnąć sprzęt który zrazi klienta do marki.

    > Bo potem włącza się tryb Aero, które działa na 3D... Gdzieś jakiś pin w
    > GPU, albo po kablu nie styka

    Kabel nie ma nic do tego - skoro obraz jest to będzie i obraz 3D ;)

    > i dlatego pojawia się ciemność. Możesz
    > spróbować rozgrzać tego lapka (włączyć plan wysokiej wydajności,
    > zapuścić HyperPi i przykryć na chwilę poduszką). Bywa i tak, że przy
    > wysokich temperaturach GPU, gdzieś ten pin zatrybia (oczywiście o ile to
    > zimny lut).

    Często jest tak, że na zimno działa a jak się nagrzeje (i układ się
    trochę inaczej rozszerzy niż płyta - przestaje.

    Michoo