  • Data: 2014-02-14 23:31:43
    Temat: Re: David West: OOP is Dead
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Feb 2014 20:54:27 +0000, Mateusz Łoskot
    <m...@l...net> wrote:

    >Ciągnę przeglądanie tych slajdów i mam wrażenie, że w/w książka musi być
    >całkiem niezłym uzupełnieniem "Elements of Programming" Alexander
    >Stepanov & Paul McJones. Podobna perspektywa.

    raczej nie. Cardelli to matematyk wysokiego lotu, Stepanow to
    programista ktoremu sie zachcialo byc filozofem. Neistety, to na ogol
    nei najlepiej wychodzi. Ksiazka Stepanowa jest o niczym.
    Proponuje poczyatc Calerliego od slajdu 200 w gore. Cardelli jako
    uzupelnienie Stepanowa zabrzmialo mi zabawnei :)

    A.L.