  • Data: 2014-02-15 14:34:17
    Temat: Re: David West: OOP is Dead
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 15 lutego 2014 14:00:20 UTC+1 użytkownik intuicjonista napisał:
    > Użytkownik "firr" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > ..

    > wiadomo - Ty jesteś indywidualistą
    >

    > nawet jak mówisz prozą - to ludzie
    >
    > myślą, że to poezja :))))
    >

    > ale sie nie martw - ja też mam podobnie :))))

    w tym temacie to sie specjalnie nie martwie (gorzej z samopoczuciem czysto fizycznym,
    sypie sie jak nic)

    - co do tego new (i delete) - przypomnailo mi sie ze
    pare lat temu pewnie z 5-6 lat temu nawet) pisalem o tym nawet dokładniej :

    'na ogól' uzyteczniej bylo by wprowadzic slowo realoc czy rezize i zamiast delete
    robic realoc 0 (realoc do zera - to powoduje ze obiekt zmniejsza sie do zera ale
    etykeity do niego pozostaja poprawne), tak samo zamiast new robic realoc (tj taki
    realoc ktory nie paczkuje nowych encji pod ta sama etykiete) zrobienie takiego new
    ktore produkowaloby tez po prostu nowe etykiety moze
    jest nawet w jakims tam sensie (tj w statycznym)
    po prostu niemozliwe (bo etykiety w statycznym jezyku sa statyczne, nawet chyba w
    dynamicznym sa
    statyczne, mozna by je moze prodyukowac gdyby wywolanie new pisalo po prostu zródło
    (i dopisywalo etykiete do zrodła, szok) ale i tak nie wiadomobybylo co z tym zrobic)
    - no ale dla tych dynamicznych paczkowań niby mozna skladowac w tablicy lub robic cos
    takiego jak indeksowanie etykiet p = new P; (moze dac p(0) p(1) p(2) ..)
    tak ze w pewnych dosyc niszowych raczej jak mowie zastosowanichach takie new i delete
    pewnie jest
    potrzebne (no i lepiej wyglada niz malloc)

    wsparcie dla wbudowanych w jezyk c messages , tez
    mozna zrobic ale to jest szeroki temat