  • Data: 2014-02-17 20:56:50
    Temat: Re: David West: OOP is Dead
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > zaminienie bezposrednich wywolan f() na wywolania
    > typu call(f); przez jakas warstwe posrednią
    > (czyli zrobienie z wywolan messagow)

    w sumie moze takie zamienienie wywolan funkcji na wywolania 'przez coś' (poprzez cos
    pod spodem) moze nie jest calkiem rownowazne temu ze takie funkcje sa messageami
    (moze zalezy jak na to spojrzec bo z drugiej strony wydaje mi sie znowu ze calkiem)
    ale jest temu przynajmniej dosyc bliskie (bo zachodzi pewne 'rozluznienie' miedzy
    momentem wywołania funkcji a jej wykonaniem

    - wydaje sie ze futurystyczne systemy mogly by isc w ta strone, o ile teraz programy
    maja tylko 'nadziemna' strone to przy takim wywolywaniu na czymś mialy by tez strone
    'podziemną' (nie wiem do czego moglo by sie przydac ale chocby np do zbierania
    statystyk albo moze do jakichs aspektowych
    technik