  • Data: 2014-02-15 12:44:46
    Temat: Re: David West: OOP is Dead
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Z obiektami jest podobnie .
    > Zmiana pradaygmatu nie wpływa na obiekty - tylko filozofie wokół nich.
    > Może dziwnie brzmi - OO sie kończy - a obiekty maja sie dobrze
    > ale to dlatego, że nazwa paradygmatu zawiera w sobie "obiekt"
    > i jej skończenie nie oznacza końca obiektów tylko tego pardygmatu.

    u mnie w mojej architektonice nie ma obiektów
    (architektonika ostatnio moje ulubione słowo,
    nazywam nim (mozliwe ze nieco blednie) zasady
    budowania architektury) - nie 'z zasady' ale dlatego
    ze klonowanie/dynamiczne alokowanie struktur (lub mudułów) nie jest dla mnie jak na
    dzis zbyt praktycznie uzyteczne -

    wyklonowywanie fragmentów programu (które i tak tworzą staly układ) nie ma wiekszego
    sensu w momencie gdy mozna po prostu zrobic to raz a statycznie - w tym ujeciu -
    dygresja - proramowanie
    z obiektami przypomina i troche samomodyfikujacy sie kod (tylko ze taki ktory raz sie
    napisal na poczatku zupelnie bez potrzeby bo mogl byc napisany statycznie) - wiekszy
    sens mialoby to w momencie gdyby te paczkowane struktury faktycznie sie
    w runtime zmieniały (jak zywy organizm)

    ale samo pojecie obiektu (i słowka new) moglbym nawet w c wprowadzic, tyle ze
    zastosowanie tego byloby najprawdopodobniej dosyc niszowe [ale w sumie jestem za!,
    chyba bedzie to kolejna poprawka do c2, pozniej pewnie napisze wiecej jak to by
    działało]