  • Data: 2014-02-14 21:23:38
    Temat: Re: David West: OOP is Dead
    Od: Mateusz Łoskot <m...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/13/2014 11:47 PM, A.L. wrote:
> [...]
    .1.187.4575

    > tak

    Bardzo ciekawy materiał, za co dzięki.

    BTW, wykład Westa w lwiej części pokrywa się z tym materiałem.
    W uproszczeniu, oraz AFAIU co West miał na myśli, po prostu
    West krytykuje języki bazujące na klasach, a twierdzi że OOP
    to dynamicznie typowane języki bazujące na obiektach, z dynamic
    dispatch, delegacjami oraz subsumption (podoba mi się ta alternatywna
    nazwa dla duck typing), itd.

    Tak sobie myślę, że jakby Pan obejrzał wykład i skonfrontował
    z materiałem Cardelliego, to byśmy nie ubili wspólnie tyle piany
    (na co chyba poszło więcej czasu niż monolog Westa).

    Pozdrawiam,
    --
    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    Charter Member of OSGeo, http://osgeo.org