  • 11. Data: 2013-06-19 10:30:24
    Temat: Re: Darujcie sobie internet z ORANGE.
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > Jasne. Mam do 150Mbps:
    > http://speedtest.net/result/2772055187.png

    A to jest na pececie, czy na komórce?

    Pozdrawiam

    DD

  • 12. Data: 2013-06-19 11:51:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Dariusz,

    Wednesday, June 19, 2013, 10:30:24 AM, you wrote:

    > A to jest na pececie, czy na komórce?

    Na PC, oczywiście.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2013-06-19 12:12:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F,
    >A który operator cokolwiek gwarantuje?

    Praktycznie zaden ... i trzeba to brac pod uwage :-)

    >Ale widzisz istotę różnicy pomiędzy 150Mbps a 0.11Mbps i tylko tak
    >sobie trollujesz, nieprawdaż?

    Ale wybrales nie wiadomo jaki serwer, to dlaczego oczekujesz duzego
    transferu ?
    Problem moze lezec kompletnie poza Plusem.

    Moze serwer podlaczony na ADSL 6M/256k, moze akurat 5 osob bada do
    niego transfer, moze admin akurat backup robi i wysyla 10GB,
    moze stoi na Tahiti, moze podlaczony pod lacze 100M ... razem z siecia
    osiedlowa.

    Ja mam lacze 100M, prawde mowiac mnie troche dziwi jak mi speedtest
    pokazuje 95M.
    Bo w sieci jest kilka osiedli i zapewne tysiace uzytkownikow po 100M
    kazdy.

    J.

  • 14. Data: 2013-06-19 12:31:56
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > Na PC, oczywiście.

    To spróbuj przejrzeć działające usługi i programy, szczególnie
    oczekujące na jakieś urządzenie, którego nie masz podłączonego. Jak
    trafisz na właściwe, to pewnie nagle Ci się sieć odetka.
    Wczoraj wywalenie programu od nie dołączonego skanera (na USB, żeby nie
    było że coś) sprawiło, że z podobnych jak u Ciebie wyników nagle
    pojawiły się normalne, jak u reszty. Nie pierwszy to zresztą program,
    który tak dziwnie się zachowuje. I wcale nie pokazywał jakiegoś
    szczególnego obciążenia procka czy sieci.

    Pozdrawiam

    DD

  • 15. Data: 2013-06-19 13:22:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    > Praktycznie zaden ... i trzeba to brac pod uwage :-)
    > Ale wybrales nie wiadomo jaki serwer, to dlaczego oczekujesz duzego
    > transferu ?
    > Problem moze lezec kompletnie poza Plusem.

    Pracujesz dla nich?
    Taki transfer w tamtej chwili był na wszystkie serwery. Załóż przez
    chwilę, że jednak potrafię testować szybkość łączy.

    [... oczywistości do obrzygania ...]

    > Ja mam lacze 100M, prawde mowiac mnie troche dziwi jak mi speedtest
    > pokazuje 95M.

    Też bym się zdziwił, gdyby mi tyle pokazało. Dziwię się, jak widzę
    prawie 36Mbps: http://speedtest.net/result/2600719339.png (ten sam
    serwer) bo to granica możliwości routera.

    > Bo w sieci jest kilka osiedli i zapewne tysiace uzytkownikow po 100M
    > kazdy.

    Ale jeśli przez pół roku mam średnio na poziomie 15+Mbps i NAGLE spada
    do 0.11 to mam powody do pretensji czy nie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2013-06-19 13:25:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Dariusz,

    > To spróbuj przejrzeć działające usługi i programy,

    Nie denerwuj mnie proszę. To nie jest kwestia mojego sprzętu. Tak samo
    jest na modemie wpiętym bezpośrednio do laptopa. Problem tkwi w
    problemach wieku dziecięcego samej technologii LTE i gównianym
    poziomie obsługi operatora.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2013-06-19 13:52:09
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

> [...]
    > jest na modemie wpiętym bezpośrednio do laptopa. Problem tkwi w
    > problemach wieku dziecięcego samej technologii LTE i gównianym

    Nie mówię, że nie. Tak tylko wspominam o możliwym i wcale nie rzadkim
    problemie.
    Jeżeli jest tak, jak piszesz, to się cieszę, że nie muszę z tego
    korzystać póki co. A potem może będzie lepiej.

    Pozdrawiam

    DD

  • 18. Data: 2013-06-19 14:12:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.06.2013 22:37, JZ pisze:
    > Gwarantuja predko?ci do 80Mb/s, ja mam 10Mb/s a dostaje 4.3 Mb/s
    > Wg oszus_ów jest wszystko OK.

    No co? Jest "do 80"? Jest.

    Trzeba czytać ze zrozumieniem.

    PS: naucz się poprawnie kodować.

  • 19. Data: 2013-06-19 15:44:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >jest na modemie wpiętym bezpośrednio do laptopa. Problem tkwi w
    >problemach wieku dziecięcego samej technologii LTE i gównianym

    Gownianym operatora. A moze sprzetu, sterownikow, konfiguracji,
    windows.
    Widzialem LTE w Niemczech - zaskoczony bylem predkoscia sciagania
    updatow windowsa.
    Te MB po prostu migaly.
    Operator daje 21Mb/s i faktycznie tyle z MS plynie.

    Ale widzialem tez drugiego klienta. Internet jest, za pol godziny nie
    ma, za 5 minut znow jest, za pol godziny nie ma ...

    J.

  • 20. Data: 2013-06-19 15:50:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello J.F,
> [...]

    >Ale jeśli przez pół roku mam średnio na poziomie 15+Mbps i NAGLE
    >spada
    >do 0.11 to mam powody do pretensji czy nie?

    Przyjmujac ze "na wszystkie serwery", i przyjmujac ze naprawde
    potrafisz testowac, bo powtorze - to moze nie miec nic wspolnego z
    Plusem.

    No i pytanie jak czesto - awarie sie kazdemu operatorowi zdarzaja.
    I kwestia tylko jak szybko potrafi naprawic.

    J.