  • 1. Data: 2013-06-18 22:37:14
    Temat: Darujcie sobie internet z ORANGE.
    Od: "JZ" <5...@w...pl>

    Gwarantuja predkości do 80Mb/s, ja mam 10Mb/s a dostaje 4.3 Mb/s
    Wg oszus_ów jest wszystko OK.
    (Przepraszam za smieci na tej grupie.)

  • 2. Data: 2013-06-19 00:17:01
    Temat: Re: Darujcie sobie internet z ORANGE.
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-18 22:37, JZ pisze:
    > Gwarantuja predkości do 80Mb/s, ja mam 10Mb/s a dostaje 4.3 Mb/s
    > Wg oszus_ów jest wszystko OK.
    > (Przepraszam za smieci na tej grupie.)
    Pokaż tą ofertę w której gwarantują 80?
    Takiej nie ma. Nigdzie nie gwarantują 80. Poza tym, co ma ta wymieniona
    to Twojej bidnej 10?
    A ty kupiłeś opcję do 10Mb/s.
    Ta opcja wg umowy ma 1-10Mb/s i mają rację, że w Twoim przypadku jest ok.
    nie bronie orange, też mam od nich i też mogłoby być lepiej, ale czytać
    umiem, Tobie też radze się nauczyć ze zrozumieniem.
    Bo tak czytając Twoje skomlenie w dodatku NTG! to hmm... jesteś
    oszustem! :))

  • 3. Data: 2013-06-19 00:32:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Jun 2013 22:37:14 +0200, JZ napisał(a):
    > Gwarantuja predkości do 80Mb/s, ja mam 10Mb/s a dostaje 4.3 Mb/s
    > Wg oszus_ów jest wszystko OK.

    "Do" to "do".
    Jakby bylo wiecej, to by bylo nie w porzadku :-)

    Tym niemniej - predkosc internetu to bardzo delikatna sprawa.

    Probowales np www.speedtest.net i pare serwerow ?

    J.

  • 4. Data: 2013-06-19 00:46:58
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-19 00:32, J.F. pisze:

    > "Do" to "do".
    > Jakby bylo wiecej, to by bylo nie w porzadku :-)
    >
    > Tym niemniej - predkosc internetu to bardzo delikatna sprawa.
    >
    > Probowales np www.speedtest.net i pare serwerow ?

    tp też chyba ma swój serwer by sprawdzić, nie pamiętam adresu, ale jest.
    Już kiedyś pisałem, że to ich uproszczenie oferty spowoduje wykrycie
    wszystkich nie czytających lub nie rozumiejących co czytają w umowach ;)

  • 5. Data: 2013-06-19 01:20:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > "Do" to "do".
    > Jakby bylo wiecej, to by bylo nie w porzadku :-)

    Ja mam w umowie "do 20Mb/s", a jest 20,97. Powinienem się martwić
    i reklamować?

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2013-06-19 07:57:55
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 18.06.2013 22:37, JZ pisze:
    > Gwarantuja predko?ci do 80Mb/s, ja mam 10Mb/s a dostaje 4.3 Mb/s
    > Wg oszus_?w jest wszystko OK.
    > (Przepraszam za smieci na tej grupie.)

    Gwarantują DO;)
    Nie ma się więc czego czepiać, chociaż parametry powinno podawać się na
    najgorszy przypadek.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 7. Data: 2013-06-19 08:54:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, June 19, 2013, 12:32:48 AM, you wrote:

    > "Do" to "do".

    Jasne. Mam do 150Mbps:
    http://speedtest.net/result/2772055187.png

    > Jakby bylo wiecej, to by bylo nie w porzadku :-)

    Naprawdę uważasz, że ponad 1000 razy mniej też jest w porządku?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2013-06-19 09:55:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w
    Pan J.F. napisał:

    >Ja mam w umowie "do 20Mb/s", a jest 20,97. Powinienem się martwić
    >i reklamować?

    Jasne, w koncu chyba jakies ustawy i oficjalne przedrostki SI
    obowiazuja :-)

    Ale jestes pewny ze masz 20.97M ? Telekomunikacja rzadzi sie wlasnymi
    prawami.
    Karty pamieci tez :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-06-19 10:17:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello J.F.,
    >Jasne. Mam do 150Mbps:
    >http://speedtest.net/result/2772055187.png

    >Naprawdę uważasz, że ponad 1000 razy mniej też jest w porządku?

    Jak glupi byles i przybiegles bo "tu daja 150M" to tak :-)
    Jak glupi byles i nie spytales ile gwarantowane, to tez.

    Ale co to za serwer, transfer znikomy, ale nikt kto ma pojecie o
    internecie nie przyjmuje przeciez ze bedzie mial 150M wszedzie i
    zawsze.

    J.

  • 10. Data: 2013-06-19 10:23:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Wednesday, June 19, 2013, 10:17:20 AM, you wrote:

    > Jak glupi byles i przybiegles bo "tu daja 150M" to tak :-)
    > Jak glupi byles i nie spytales ile gwarantowane, to tez.

    A który operator cokolwiek gwarantuje?

    > Ale co to za serwer, transfer znikomy, ale nikt kto ma pojecie o
    > internecie nie przyjmuje przeciez ze bedzie mial 150M wszedzie i
    > zawsze.

    Ale widzisz istotę różnicy pomiędzy 150Mbps a 0.11Mbps i tylko tak
    sobie trollujesz, nieprawdaż?

    --
    Best regards,
    RoMan