  • 1. Data: 2013-06-17 10:45:17
    Temat: Pralka
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Ktoś z Kolegów pisał tu niedawno o kłopotach z pralką. Jak już ten
    silnik ruszy, to koniecznie przeprowadź test pralki.

    http://www.youtube.com/watch?v=6_PLnInsh7E

  • 2. Data: 2013-06-17 10:46:43
    Temat: Re: Pralka
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-06-17 10:45, Stachu Chebel pisze:
    > Ktoś z Kolegów pisał tu niedawno o kłopotach z pralką. Jak już ten
    > silnik ruszy, to koniecznie przeprowadź test pralki.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6_PLnInsh7E

    I nie omieszkaj wystawić rachunek panu Stachowi Chebel za zużycie
    materiałów eksploatacyjnych w trakcie testu pralki. :D

  • 3. Data: 2013-06-17 12:15:44
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Stachu Chebel" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Ktoś z Kolegów pisał tu niedawno o kłopotach z pralką. Jak już ten
    > silnik ruszy, to koniecznie przeprowadź test pralki.

    > http://www.youtube.com/watch?v=6_PLnInsh7E

    Od chwili (ok. 2m15s), kiedy przednia ścianka pralki poluzowała się i zaczęła
    drgać we wszystkie strony,
    przez moment pomyślałem, że to jakiś trick filmowy zrobiony na komputerze, ale to
    naprawdę tak latało :D.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 4. Data: 2013-06-17 12:32:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Stachu Chebel napisał:

    > Ktoś z Kolegów pisał tu niedawno o kłopotach z pralką. Jak już ten
    > silnik ruszy, to koniecznie przeprowadź test pralki.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6_PLnInsh7E

    Pralka biodegradowalna, ulegająca samorozpadowi po przewidzianym
    czasie eksploatacji. Teraz będzie na to dyrektywa unijna.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2013-06-17 16:22:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stachu Chebel" napisał w wiadomości
    >Ktoś z Kolegów pisał tu niedawno o kłopotach z pralką. Jak już ten
    >silnik ruszy, to koniecznie przeprowadź test pralki.
    >http://www.youtube.com/watch?v=6_PLnInsh7E

    Niezle sa te amerykanskie pralki.

    Ale za duze
    http://www.youtube.com/watch?v=zPTsvdYcf2A

    J.

  • 6. Data: 2013-06-17 16:32:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Monday, June 17, 2013, 4:22:51 PM, you wrote:

    > Niezle sa te amerykanskie pralki.
    > Ale za duze
    > http://www.youtube.com/watch?v=zPTsvdYcf2A

    No to już jasne, skąd te ostrzeżenia na wszystkim...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2013-06-17 23:27:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Jun 2013 16:32:21 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F,
    >
    > No to już jasne, skąd te ostrzeżenia na wszystkim...

    No tak prawde powiedziawszy ... glupie te baby ... zero pojecia o BHP.
    Gdzie kask, gdzie ochrona przed wkreceniem wlosow :-)

    Dobrze ze maja niska predkosc.

    J.

  • 8. Data: 2013-06-18 00:56:46
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-06-17 23:27, J.F. pisze:

    > No tak prawde powiedziawszy ... glupie te baby ... zero pojecia o BHP.
    > Gdzie kask, gdzie ochrona przed wkreceniem wlosow :-)
    >
    > Dobrze ze maja niska predkosc.

    A ja się w sumie dziwię, że we współczesnym świecie, gdzie produkuje się
    tyle pierdułowatych gadżetów, ktoś nie wpadł na to, żeby wyprodukować
    "pralkę do prania ludzi", oczywiście jako taką zabawkę.

    Cechy specyficzne:

    * bęben z plastiku zapobiegający bolesnym uderzeniom
    * konstrukcja uniemożliwiająca wkręcenie włosów
    * klapa otwieralna od środka w każdej chwili (jako wyłącznik bezpieczeństwa)
    * niewielkie obroty
    * temperatura ograniczona do 30 st. C.

    Oczywiście taka pralka jako narzędzie nie miała by żadnego praktycznego
    sensu, ale może by się sprzedała jako ekstrawagancka zabawka.

  • 9. Data: 2013-06-18 01:27:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message

    > No to już jasne, skąd te ostrzeżenia na wszystkim...

    Komentarze pod tym wideo są też niezłe... :-)

  • 10. Data: 2013-06-18 13:49:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

> [...]
    >
    > Oczywiście taka pralka jako narzędzie nie miała by żadnego praktycznego
    > sensu, ale może by się sprzedała jako ekstrawagancka zabawka.

    Dlaczego jako zabawkę i bez praktycznego sensu? Niektórzy robią to całkiem
    na poważnie:

    http://mazzi.wordpress.com/2009/06/16/japonska-pralk
    a-wypierze-czlowieka

    --