    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Darujcie sobie internet z ORANGE.
    Date: Wed, 19 Jun 2013 12:31:56 +0200

    > Na PC, oczywiście.

    To spróbuj przejrzeć działające usługi i programy, szczególnie
    oczekujące na jakieś urządzenie, którego nie masz podłączonego. Jak
    trafisz na właściwe, to pewnie nagle Ci się sieć odetka.
    Wczoraj wywalenie programu od nie dołączonego skanera (na USB, żeby nie
    było że coś) sprawiło, że z podobnych jak u Ciebie wyników nagle
    pojawiły się normalne, jak u reszty. Nie pierwszy to zresztą program,
    który tak dziwnie się zachowuje. I wcale nie pokazywał jakiegoś
    szczególnego obciążenia procka czy sieci.

    Pozdrawiam

    DD