  • Data: 2009-02-26 10:26:02
    Temat: Re: Dalsze pomiary
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <5...@l...go
    oglegroups.com> Howk napisał(a):

    > Czyli reasumując na temat celności AF nie ma co wierzyć w żadne testy,
    > no chyba że są to testy usera z grupy, który swoją puszkę przetestuje
    > wg własnych kryteriów lub testy są zgodne z poprawnością polityczną
    > (czyt. marzeniami właścicieli), albo po prostu wierzyć na słowo w
    > zapewnienia właściciela aparatu że jego jest idealnyyyy :)))
    > A te cyferki rzuciłem w temacie coraz powszechniejszych własnych,
    > "profesjonalnych" ;)) testów userów z grupy i ocenianiu AF na
    > podstawie własnego widzimisie

    Jeśli pijesz do testów robionych przez niejakiego XXX/bez ksywy/Zeglownika,
    to nawet nie ma co sobie tym głowy zawracać. Kupa pseudotechnicznego bełkotu,
    który nijak się ma do rzeczywistości. Jemu AF w trzech korpusach 450D nie
    trafiał w biały dzień do nieruchomego obiektu, dlatego też uważam że jego
    problem to fotograficzny odpowiednik PEBKAC.
    Żaden AF na detekcji fazy nie jest idealny, szczególnie w kiepskim świetle,
    ale czytając tą grupę można odnieść wrażenie, że powyżej 10% celności to
    już jest sukces. Bez przesady...

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy